Middagstråd

Crispy chicken, ris, tomat og bearnesaus idag :)

I dag blir det langtidsstekt svineribbe! Gleder meg enormt!!!

Termin januar 2015

Idag var vi heldige og fikk søndagsmiddag hos mine foreldre.
Ovnsbakt breiflabb på en seng av epler, løk og med tomater på toppen. Servert med poteter og blomkål. Veldig godt, og ikke minst sunt:)

I morgen blir det fersk kokt torsk, mandelpotet, løk smør, gulerøtter og bacon. Fisken har min sønn på 8 fisket i dag når han var hos besteforeldrene på besøk. Gleder meg

Sent from my iPhone using BV Forum

Idag blir det taco til ungene og stekte scampi+stektris,hvitløk, chilli og en snadder saus :-)

Idag ble det wok med biff :D imorgen skal vi ha oksestek med potet, grønnsaker og saus :) skikkelig søndagsmiddag :D

I går hadde vi laks stekt i sesamfrø, salt og pepper med bakte norske rotgrønnsaker. I dag er det lammepølser og reinsdyrpølser med salat. I morgen blir det tradisjonelt helstekt lammelår ☺Nam Nam !

her har ungene bestilt Taco i kveld.

Jeg har blitt så sprø og lei av middagsplanlegginga nå at jeg har bestilt Adams matkasse. Hadde første leveringa i går, så nå er fem av ukas middager planlagt for meg.
Utrolig digg!

Termin januar 2015

Hvor mye koster det? Leverer de overalt i Norge? Bra kvalitet? :)

Hvor mye koster det? Leverer de overalt i Norge? Bra kvalitet? :)
De leverer iallefall i de største byene og tettstedene.
Vi har vært fornøyd så langt. Kvaliteten på råvarene har vært bra og innholdet variert.
Vi har kasse for to voksne personer og det blir som regel nok til oss to voksne og vår datter på straks to år. Blir litt knapt med fisk til oss tre de dagene vi har fiskemiddag, men har liggende småporsjoner med div fisk i fryseren som vi supplerer med, mini her elsker nemlig fisk og da tar hun lett en voksenporsjon selv.
Vi har orginalkasse med mat, men det finnes en variant som er mer tilpasset barnefamilier. Hos oss såiller det ingen rolle da frøkna vår er altetende :)

Termin januar 2015

De leverer iallefall i de største byene og tettstedene.
Vi har vært fornøyd så langt. Kvaliteten på råvarene har vært bra og innholdet variert.
Vi har kasse for to voksne personer og det blir som regel nok til oss to voksne og vår datter på straks to år. Blir litt knapt med fisk til oss tre de dagene vi har fiskemiddag, men har liggende småporsjoner med div fisk i fryseren som vi supplerer med, mini her elsker nemlig fisk og da tar hun lett en voksenporsjon selv.
Vi har orginalkasse med mat, men det finnes en variant som er mer tilpasset barnefamilier. Hos oss såiller det ingen rolle da frøkna vår er altetende :)

Termin januar 2015

Vel, jeg har en mann på 2.10 som er veldig glad i fisk og kjøtt, men jeg liker hverken av delene på middagstallerkenen, så det høres jo passende ut :p
Har ikke barn fra før :)
Hvor mye koster det, da?

Vel, jeg har en mann på 2.10 som er veldig glad i fisk og kjøtt, men jeg liker hverken av delene på middagstallerkenen, så det høres jo passende ut :p
Har ikke barn fra før :)
Hvor mye koster det, da?
895 for råvarer til fem middager. Oppskrifthefte følger med maten.
2 dager fisk, 2 dager kjøtt og en dag kylling bruker det være

Termin januar 2015

Lammelåret er fortært, nå står boller og kaffe for tur. Elsker søndager <3

Back
Topp