Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har blitt så sprø og lei av middagsplanlegginga nå at jeg har bestilt Adams matkasse. Hadde første leveringa i går, så nå er fem av ukas middager planlagt for meg.
Utrolig digg!
Termin januar 2015
De leverer iallefall i de største byene og tettstedene.Hvor mye koster det? Leverer de overalt i Norge? Bra kvalitet?![]()
De leverer iallefall i de største byene og tettstedene.
Vi har vært fornøyd så langt. Kvaliteten på råvarene har vært bra og innholdet variert.
Vi har kasse for to voksne personer og det blir som regel nok til oss to voksne og vår datter på straks to år. Blir litt knapt med fisk til oss tre de dagene vi har fiskemiddag, men har liggende småporsjoner med div fisk i fryseren som vi supplerer med, mini her elsker nemlig fisk og da tar hun lett en voksenporsjon selv.
Vi har orginalkasse med mat, men det finnes en variant som er mer tilpasset barnefamilier. Hos oss såiller det ingen rolle da frøkna vår er altetende
Termin januar 2015
895 for råvarer til fem middager. Oppskrifthefte følger med maten.Vel, jeg har en mann på 2.10 som er veldig glad i fisk og kjøtt, men jeg liker hverken av delene på middagstallerkenen, så det høres jo passende ut
Har ikke barn fra før
Hvor mye koster det, da?