Middagstråd

CocoChanel Mademoiselle

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Novemberlykke 2016
Nå har jeg lettet i hjel etter den middagstråden og finner den ikke, så starter like gjerne en ny.. er nysjerrig på hva dere skal ha til middag idag :P.. trenger litt inspirasjon

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fant masse sopp i skogen i dag :D så da blir det stekt steinsopp også steker jeg tynne skiver av kylling og biff sammen med det. Lager mammas utgave av bearnaise (fake med essens) og tenkte å fylle moroa i pitabrød bare fordi jeg har innmari lyst på pitabrød :D

Jeg har blitt så sprø og lei av middagsplanlegginga nå at jeg har bestilt Adams matkasse. Hadde første leveringa i går, så nå er fem av ukas middager planlagt for meg.
Utrolig digg!

Termin januar 2015

Hadde baconsurra kylling med philadelfia, ris og bearnaise :)

I dag blir det hjemmelaga "pytt i panne" hos oss. En evig favoritt :p Karbonader, poteter, kålrabi, gulrot og løk i passe terninger med olivenolje og litt havsalt/krydder på, inn i ovnen til alt er gjennomstekt. Enkelt :)

Her blir det kjøttboller i brun saus og ris som ungene er så glad i :-)

For min del frister det ikke så veldig så får se om jeg finner meg noe spennende i frysa :-)

Kjøttdeig og spagetti her :p

Kyllingbiter med creme fraish og tacokrydder i pitabrød med salat til her idag :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I dag blir det hjemmelaga "pytt i panne" hos oss. En evig favoritt :p Karbonader, poteter, kålrabi, gulrot og løk i passe terninger med olivenolje og litt havsalt/krydder på, inn i ovnen til alt er gjennomstekt. Enkelt :)
Namm :D

Lasagne! :d i går va da fiskekake te mannen og nissegraut te meg!:p

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Koteletter, grønnsaker, sjysaus, makaroni og poteter her.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

seibiff med løk, poteter og råkost. etter bestilling fra 7 åringen :D

Det går mot torsk med pesto, med noe grønnsaker og potet til. Er ikke i det fantasifulle hjørnet i dag:p

Sent from my iPad using BV Forum

Ser ut til at det blir kylling med ovnsbakte poteter, salat og bearnaisesaus her idag (i fare for å gå lei kylling).

Back
Topp