Middagstråd

I dag blir det årets første grilling, med kylling, poteter og grønnsaker på grillen :D

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag blir det spaghetti og kjøttboller på menyen :) Kroppen ville ikke ha smågodt i går (skuffa!) så kanskje det blir dessert i dag :P

I går hadde vi taco og i dag skal vi ha påskeskinke med poteter og gulrøtter:/ har ikke så veldig lyst på det men blir nok godt uansett;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sliter skikkelig med matlysten, det er ikke mye som frister, og tanken på det meste av mat får meg til å brekke meg :/ så idag fikk jeg plutselig lyst på frityrstekt kylling i søtsur saus, og alt annet var til å spy av.. Så da ble det det :) vet enda ikke hva som er godtatt i morgen ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Sliter skikkelig med matlysten, det er ikke mye som frister, og tanken på det meste av mat får meg til å brekke meg :/ så idag fikk jeg plutselig lyst på frityrstekt kylling i søtsur saus, og alt annet var til å spy av.. Så da ble det det :) vet enda ikke hva som er godtatt i morgen ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Er i samme båt , Føler med deg om det er noe trøst ;)

Off, jeg spiser som en hest jeg! :p I dag var det først 4 brødskiver og to kokte egg til frokost. Så kinamat, både suppe og lunch. Tenkte at nå må jeg være mett til i kveld, men neida. 3 timer senere lagde jeg meg lasange (les familiepakken til toro) og spiste halvparten av den. Haha! det er mer enn hva samboeren min, som trener hardt, spiste;) Og nå er jeg jammen sulten igjen på 4 nye brødskiver! At det går an! Fortsetter det sånn kommer jeg jo til å dobble vekta mi nesten i dette svangerskapet:P

Off, jeg spiser som en hest jeg! :p I dag var det først 4 brødskiver og to kokte egg til frokost. Så kinamat, både suppe og lunch. Tenkte at nå må jeg være mett til i kveld, men neida. 3 timer senere lagde jeg meg lasange (les familiepakken til toro) og spiste halvparten av den. Haha! det er mer enn hva samboeren min, som trener hardt, spiste;) Og nå er jeg jammen sulten igjen på 4 nye brødskiver! At det går an! Fortsetter det sånn kommer jeg jo til å dobble vekta mi nesten i dette svangerskapet:p

Hihi,men Herlig å høre at matlysten er på topp da! Ingenting er bedre enn det :)

Idag blir det familietreff hjemme hos hu'mor. Så da er jeg spent på hva som blir servert :-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Laksewok hos oss. Er nå på besøk hos foreldrene til sambo og jeg skal lage middag... får håpe maten faller i smak :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her ble det kjøtt kokt/stekt over lang tid på 100 grader, lagde souse kjøtt saus og poteter i går, tror jeg kunne ha spist opp alt :) Men blir rester i dag :)

Idag ble det ikke noe middag på meg.
Lagde hjemmelagd hamburger med pomfree til lillegutt . og til meg ?
Vel, det ble potetgull tenk, av typen sørlands med salt :p

I dag blir det lammelår. Skal strax ordne det og sette det i ovnen.

Langtidssteking skal prøves:)

Spennende :)

Åååh. Fikk lyst på lammelår nå :-P
Men idag blir det bare rester fra i går. Spaghettigryte som jeg mikset sammen i går. Minner fra barndommen ❤️

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Idag var vi hos slekten å der fikk vi servert mye forskjellig godt.
Litt ris var det eneste jeg fikk ned,da kvalmen satt i halsen i hele dag :-(
Men men,får tenke positivt for det om ;-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp