Middagstråd

Du vett du er gravid når du må kjøre til mc donalds for en mc flurry, bare fordi du leste om kaker ;) godt det bare er 2 minutter å kjøre;)
 
Nå er jeg kvalm :confused: Dumme meg som har ete for mye søtt i dag!! ;)
Uansett lykke til og koooos deg :cheers:jokercolor:geek:king:flower

Oida..god bedring med magen da søte deg :-)
Er ikke sikkert jeg syns det er så godt når det kommer til stykket hehe..mye høres godt ut,men smaker ikke lenger det jeg forventer på en måte :-p
Dessuten har jeg mere lyst på salt enn søtt..er ikle bare bare :-p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Oida..god bedring med magen da søte deg :)
Er ikke sikkert jeg syns det er så godt når det kommer til stykket hehe..mye høres godt ut,men smaker ikke lenger det jeg forventer på en måte :p
Dessuten har jeg mere lyst på salt enn søtt..er ikle bare bare :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Det er sannelig ikke lett med disse graviditetsnykkene når det kommer til mat altså ;) ;) Alt blir annerledes og kroppen ombestemmer seg i hytt og dynevær, hehe!!
 
Her blir det biff og fløtegratinerte poteter og woket grønnsaker og stekt mais og enten peppersaus eller bearnaise saus. Har ikke bestemt meg enda :p



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Dessert
1397327252736.jpg



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Her ble det noe så enkelt som ostesmørbrød. Sånn går det på en slapp fredagskveld. :P
 
Vi har vært på besøk hos venner og fått servert mat etter oppskrift fra Litauen :) Det var veldig godt, men jeg aner ikke hva det het. haha
 
I går hadde vi besøk og de ville ha burgerking mat, så da ble det det.

I dag skal vi ha kjøttkaker med poteter, surkål og erterstuing :) mmmmm
 
Her hadde samboeren ansvar for å kjøpe inn middag i går, så i dag blir det røkte kjøttpølser med chips og bearnaise... Kan ikke påstå jeg er kjempegira, men han må vel få det som han vil av og til han også ;)
 
I dag blir det skinkesteik smørt med honning, soppsaus og poteter til :D
Gleder meg!!
 
I går vare det oste og bacon snitzel med potet og salat, i dag blir det seibiff med løl( uten løk til meg siden jeg får migrene av løk )
 
Back
Topp