Middagstråd

Klarer ikke å bestemme meg, er så mye jeg vil ha .

Men tror det blir pestofylt kyllingfilet med bacon rundt, og rotgrønnsaker som tilbehør :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Her ble det så enkelt det kan bli... lapskaus på boks! :P men vi skal ut å spise middag senere, så da blir det noe ordentlig:)

♡ desember 2014 ♡

Kjøttdeig gryte her:) Mannen er borte og jeg er matlei:@

❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)

guttene lager pizza :) halve med hvitost og halve med mozzarella og parmesan til meg, synes hvitost smaker utrolig vondt for tiden!

Skal straks ta en stor form med hjemmelaget lasagne ut av ovnen;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Her blir det biff og fløtegratinerte poteter og woket grønnsaker og stekt mais og enten peppersaus eller bearnaise saus. Har ikke bestemt meg enda :p

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Vi har vært i selskap og spist tapas.. Veldig godt:) men hadde så lyst på grillet kylling og maiskolbe, så det blir det vertfall i morgen :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Sjokoladekaka, marsipankake og sveler :P :P Har hatt barnebursdag ;) Nå trykker jeg i meg smågodt :oops:
Kunne virkelig tenkt meg noe skikkelig middag men orker rett og slett ikke å lage noe i kveld =)

Sjokoladekaka, marsipankake og sveler :P :P Har hatt barnebursdag ;) Nå trykker jeg i meg smågodt :oops:
Kunne virkelig tenkt meg noe skikkelig middag men orker rett og slett ikke å lage noe i kveld =)
Haha,nå ble jwg fristet her jeg satt :-p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Pizza smakte btw ikke no godt .
Så da vet vi det til neste gang:-D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp