Middagstråd(onsdag)

Laks er så godt, med pisket rømme til mmmm:-)

Her blir det stekt laks med broccoli, poteter, gulrot og muligens saus av et eller annet slag.

Siklet renner her jeg sitter og tunga landa en stann på kjøkkenet:p

En dag skal jeg lage panert rødspette filet servert m poteter og persillesaus:D

Her blir det svenske kjøttboller og potetmos ;) hehehe, lett og enkelt, orker ikke noe store greier :P

Middagen ble veldig god!!
Men litt uvant smak av kokos :-)

Her blei det Italiensk gryte ala Toro :P Kom ikke hjem før 16.30 med snuppa, så da var det bare å få noe kjapt på bordet for vi var så sultne ;)

Men litt uvant smak av kokos :-)

He he, så bra;):D ja, blir jo litt thailandsk smak regner jeg m. kokosmelk, sitrongress, koriander og peanøtter minner veldig om thailandsk mat:cool:

Kremt. Jeg lager nok ikke akkurat sushi'n selv jeg heller :p

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

det gjorde vi EN gang! Sinnsykt mange timers arbeid, dyrt og smakte ikke på langt nær det samme som "ordentlig" sushi. Så enkelte ting synes jeg man skal holde seg til å kjøpe ferdig ;)

Men litt uvant smak av kokos :)

Prøv torskefilet, paprika, squash, gulrot, 1 boks hermetiske tomater, 1 liten boks kokkosmelk og 1ts tandoori krydder i ildfast form i stekovnen! NAMMENAMMENAM!!! :D

Prøv torskefilet, paprika, squash, gulrot, 1 boks hermetiske tomater, 1 liten boks kokkosmelk og 1ts tandoori krydder i ildfast form i stekovnen! NAMMENAMMENAM!!! :D

Hørtes utrolig godt ut det også;):D

Får så mange gode middagstips her:D:D:D

Det hørtes godt! Herved på neste ukes meny :) ris til?

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Tåler ikke så godt tomat men spiser det innimellom. Må prøves :)

du kan sikkert fint sløyfe tomaten og erstatte den med 2dl grønnsaksbuljong i stedet ;)

Back
Topp