Laks er så godt, med pisket rømme til mmmm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det stekt laks med broccoli, poteter, gulrot og muligens saus av et eller annet slag.
Kremt. Jeg lager nok ikke akkurat sushi'n selv jeg hellerDet hørtes utrolig godt ut. Har ikke laget sushi selv før![]()
Kremt. Jeg lager nok ikke akkurat sushi'n selv jeg heller![]()
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Her blir det svenske kjøttboller og potetmoshehehe, lett og enkelt, orker ikke noe store greier
![]()
Middagen ble veldig god!!
Men litt uvant smak av kokos![]()
Kremt. Jeg lager nok ikke akkurat sushi'n selv jeg heller
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Middagen ble veldig god!!
Men litt uvant smak av kokos![]()
Prøv torskefilet, paprika, squash, gulrot, 1 boks hermetiske tomater, 1 liten boks kokkosmelk og 1ts tandoori krydder i ildfast form i stekovnen! NAMMENAMMENAM!!!![]()
Det hørtes godt! Herved på neste ukes menyPrøv torskefilet, paprika, squash, gulrot, 1 boks hermetiske tomater, 1 liten boks kokkosmelk og 1ts tandoori krydder i ildfast form i stekovnen! NAMMENAMMENAM!!!![]()
Prøv torskefilet, paprika, squash, gulrot, 1 boks hermetiske tomater, 1 liten boks kokkosmelk og 1ts tandoori krydder i ildfast form i stekovnen! NAMMENAMMENAM!!!![]()
du kan sikkert fint sløyfe tomaten og erstatte den med 2dl grønnsaksbuljong i stedet![]()
du kan sikkert fint sløyfe tomaten og erstatte den med 2dl grønnsaksbuljong i stedet![]()