Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, måtte le høyt av det siste!I dag blir det spaghetti med pesto, kylling og parmesan
Og hvitløksbaguett med smelta ost!
I morgen blir det taco, og på lørdag får vi besøk av noen som -bare- spiser grøt eller pølser, så da skal jeg kaste opp.
Lager moussaka nå, med salat og hvitløksbrød. Fra toro da, ikke noe fænsy.![]()
Pølser og grøt er ting jeg kaster opp av uten å være gravid også, så joda... Hyggelig med bortskjemte og kresne gjester... (Jeg er oppdratt til at man i det minste smaker på maten, og hadde tenkt å kjøre noe "safe" med brødmat og salat til sånn at alle i det minste kunne spist noe)Haha, måtte le høyt av det siste!Du får spare litt tacorester du kan snike til deg
![]()
Guriland, tenk å bare like (og få lov til!) å spise kun pølser og grøt... Blæ...Pølser og grøt er ting jeg kaster opp av uten å være gravid også, så joda... Hyggelig med bortskjemte og kresne gjester... (Jeg er oppdratt til at man i det minste smaker på maten, og hadde tenkt å kjøre noe "safe" med brødmat og salat til sånn at alle i det minste kunne spist noe)
Ble en grændis vanlig, og en peperoniBig one er bedre!
Med ketchup!
Er så allergisk mot paprika at jeg ikke kan pelle den av uten å bli dårlig, så jeg har faktisk bare smakt grændis en gang i hele mitt liv. Definitivt ikke verdt detBle en grændis vanlig, og en peperoni
Er ikke sååå fæn av bunnen til big one![]()
Jeg takler lite ferdigmat, men grandiosa går til nødsEr så allergisk mot paprika at jeg ikke kan pelle den av uten å bli dårlig, så jeg har faktisk bare smakt grændis en gang i hele mitt liv. Definitivt ikke verdt detderfor blir det alltid big one på meg
![]()
Eller sånn der... Oh! Hva heter de? De der innbakte som kommer i pakke alene som kan varmes i mikro?
Jeg trenger en sånn!