Middagstips?

Brødskive med skinkeost, er det ok middag? :p
Skulle ønske jeg ville spise middag... Alt av middag frister like mye som å spise snegler, blekksprut og insekter :(
Oh!
Snegler! Mannen må nok ta meg med på restaurant snart! Beste som finnes!

Men jeg blir sliten av å bli kvalm og uvel av tanken på all fisk. Jeg som egentlig lager verdens beste lakseburger!

Her ble det bakt søtpotet med ytrefilet av svin i dag. Kryddersmør og mais til da selvfølgelig, og salat til meg.

Pølser og grøt er ting jeg kaster opp av uten å være gravid også, så joda... Hyggelig med bortskjemte og kresne gjester... (Jeg er oppdratt til at man i det minste smaker på maten, og hadde tenkt å kjøre noe "safe" med brødmat og salat til sånn at alle i det minste kunne spist noe)
Tenk all den gode maten de går glipp av!!:o skjønner ikke at det er mulig, faren til en venninne av meg er sånn også, han spiser KUN loff, reker og norske pølser. Og det verste er jo at han jobber en del turer i utlandet også, og da hamstrer han med seg pølser og loff (heldigvis ikke rekene:p) og får han ikke dette så nekter han å spise:o

Her jobber jeg ikveld så middagen ble så spennende som rundstykker med ost og skinke

Grøt og pølser er d værste jeg vet, Føy!

Nå fikk jeg lyst på bakt potet. :nam:

Eller hva med en digg salat jenter? ;)

Jeg blir så kvalm at jeg ikke får sove om natta når jeg spiser det. Men jeg spiser det til lunsj nesten hver dag likevel ;) kan ikke se for meg en dag uten tomater og fetaost!

Kylling salat er en hit her ;) Men banan er best på morningen, kjeks er ikke så heldig for meg når jeg er slankeoperert og tåler fint lite av brød,loff og kjeks :/

Kylling salat er en hit her ;) Men banan er best på morningen, kjeks er ikke så heldig for meg når jeg er slankeoperert og tåler fint lite av brød,loff og kjeks :/
Kylling er det eneste av kjøtt jeg ikke blir skikkelig uvel av. Kjøttdeig går, men biff, burger, pulled pork og sånn vokser i munnen.
Og så er jeg fan av sjømat som ikke er fisk ;) spiser det hver gang vi er ute :)

Jeg har blitt skikkelig tradisjonell i matveien jeg, og det er ikke likt meg! Kjøttboller med saus, potet og grønnsaker, fiskegrateng, fiskeboller osv. Haha, tilbake til barndommen, tror baby i magen forsøker å fortelle meg noe ;)

Fyser mest på lett mat jeg, som wow eller sjømat, som krabbeklør, grillet laks eller sånt snacks!

Fyser mest på lett mat jeg, som wok eller sjømat, som krabbeklør, grillet laks eller sånt snacks!

Blir skikkelig lei meg når dere nevnet sjømat som reker og krabbe og slik... Jeg ELSKER det, men tåler det ikke etter forrige svangerskap :'(

Blir skikkelig lei meg når dere nevnet sjømat som reker og krabbe og slik... Jeg ELSKER det, men tåler det ikke etter forrige svangerskap :'(
Hæ går det ann også? Jeg bli gææææren av disse kroppene våre og hva vi skal gjennom! :P Åssen gikk det til?

Jeg fikk en helt skinnsyk allergisk reaksjon mot sitrus når jeg var i syden sist svangerskap, med blemmer på hele overkroppen :P Kom hjem og tok masse tester men hadde ikke sitrusallergi. Så det ble en allergisk reaksjon pga graviditet liksom! Merkelig!!

Kan jo være det endrer seg igjen dette svangerskapet! :D

Kan jo være det endrer seg igjen dette svangerskapet! :D
Det håper jeg virkelig! Tåler ikke reker, krabbe, scampi (tørr ikke prøve andre ting etter forrige gang jeg spiste scampi,fikk skikkelig blodtrykksfall og ble kjempedårlig...), tåler heller ikke butikkjøpt tacokrydder... Er jo selvfølgelig best med hjemmelaga, men når du er gjest, så er ikke det så enkelt... Håper alle allergiene reverseres i dette svangerskapet ja! Tenkte å spørre legen på mandag om han kan ta blodprøve for skalldyrallergi også.. Se om det slår ut! Hvis ikke,så skal jeg prøve meg på ei loffskive med rægår!! <3

Tenk all den gode maten de går glipp av!!:o skjønner ikke at det er mulig, faren til en venninne av meg er sånn også, han spiser KUN loff, reker og norske pølser. Og det verste er jo at han jobber en del turer i utlandet også, og da hamstrer han med seg pølser og loff (heldigvis ikke rekene:p) og får han ikke dette så nekter han å spise:o

Neste kandidat til Hellstrøm rydder opp hjemme? :D

Jeg har blitt skikkelig tradisjonell i matveien jeg, og det er ikke likt meg! Kjøttboller med saus, potet og grønnsaker, fiskegrateng, fiskeboller osv. Haha, tilbake til barndommen, tror baby i magen forsøker å fortelle meg noe ;)

Hehe - kjenner meg igjen i den. Får sykt lyst på elgsodd, grønnsakssuppe, fiskegrateng, kjøttkaker osv. Pasta har jeg også helt dilla på - spesielt makaroni... Elsker egentlig kylling og salater osv - trodde jeg skulle kose meg med det, men kylling er det jeg blir mest kvalm av av alt :-/

Back
Topp