Middagstips?

Karma27

Forumet er livet
Jeg har ingen matlyst, har kun drukket en liten sjokomelk i dag,ikke noe annet.. Hva er godt til middag da? Har ikke lyst å få det i retur :p

Vi skal ha lasagne i dag.
I går hadde vi burger.
Før d spaghetti med kjøttsaus
Pizza
Kylling og ris med brokkoli
Pita med kylling, grønnsaker og tzaziki
Wok
Risotto

Wok. liker veldig godt rock Wok med svinestrimler eller kylling og makaroni. Så blander jeg i soyasaus

I dag blir det spaghetti med pesto, kylling og parmesan :)
Og hvitløksbaguett med smelta ost!

I morgen blir det taco, og på lørdag får vi besøk av noen som -bare- spiser grøt eller pølser, så da skal jeg kaste opp.

Skal akkurat sette i gang å lage svenske kjøttboller med potetstappe, gulrot, blomkål og nykål :) Og fløtesaus så klart ;)

I dag blir det spaghetti med pesto, kylling og parmesan :)
Og hvitløksbaguett med smelta ost!

I morgen blir det taco, og på lørdag får vi besøk av noen som -bare- spiser grøt eller pølser, så da skal jeg kaste opp.
Haha, måtte le høyt av det siste! :D Du får spare litt tacorester du kan snike til deg ;)

Haha, måtte le høyt av det siste! :D Du får spare litt tacorester du kan snike til deg ;)
Pølser og grøt er ting jeg kaster opp av uten å være gravid også, så joda... Hyggelig med bortskjemte og kresne gjester... (Jeg er oppdratt til at man i det minste smaker på maten, og hadde tenkt å kjøre noe "safe" med brødmat og salat til sånn at alle i det minste kunne spist noe)

Pølser og grøt er ting jeg kaster opp av uten å være gravid også, så joda... Hyggelig med bortskjemte og kresne gjester... (Jeg er oppdratt til at man i det minste smaker på maten, og hadde tenkt å kjøre noe "safe" med brødmat og salat til sånn at alle i det minste kunne spist noe)
Guriland, tenk å bare like (og få lov til!) å spise kun pølser og grøt... Blæ...

Jeg var så kvalm i dag at jeg bare laget spaghetti og tomatsaus..Men den står fortsatt på ovnen uspist...

Ble en grændis vanlig, og en peperoni :p
Er ikke sååå fæn av bunnen til big one ;)
Er så allergisk mot paprika at jeg ikke kan pelle den av uten å bli dårlig, så jeg har faktisk bare smakt grændis en gang i hele mitt liv. Definitivt ikke verdt det :P derfor blir det alltid big one på meg ;)
Eller sånn der... Oh! Hva heter de? De der innbakte som kommer i pakke alene som kan varmes i mikro?
Jeg trenger en sånn!

Er så allergisk mot paprika at jeg ikke kan pelle den av uten å bli dårlig, så jeg har faktisk bare smakt grændis en gang i hele mitt liv. Definitivt ikke verdt det :P derfor blir det alltid big one på meg ;)
Eller sånn der... Oh! Hva heter de? De der innbakte som kommer i pakke alene som kan varmes i mikro?
Jeg trenger en sånn!
Jeg takler lite ferdigmat, men grandiosa går til nøds :p klarer ikke de der innbakte :p

Håper jeg får tilbake matlysten snart! Får sånne cravings innimellom hvor jeg bare må ha noe, men sånn generelt har jeg ikke lyst på stort :P i dag ble det Grønnsakssuppe med pasta i:P

Her ble deet spagetti å kjøttdeig men alt kom i retur igjenn, rett etter maten var inntatt, så mannen fikk streng beskjed om å hive det som var igjenn rett i søpla :p synes nesten det er best å ikke spise noe, men det går jo ikke ant å leve sånn lenge:/ prøver å spise litt, men matlysten finnes ikke!:(

Brødskive med skinkeost, er det ok middag? :p
Skulle ønske jeg ville spise middag... Alt av middag frister like mye som å spise snegler, blekksprut og insekter :(

Back
Topp