Er det jeg har lyst på i dagRare kvalme - det var det første og eneste av alt det gode som er ramset opp som frister
♡02.03.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det jeg har lyst på i dagRare kvalme - det var det første og eneste av alt det gode som er ramset opp som frister
♡02.03.2015♡
Kan jeg spørre om noe?
Er den tickeren din helt riktig, den sier 23+2..
???![]()
![]()
Ja, riktig. Venter en i november![]()
Dette er mars -15 forumet, og ingen her er kommet så langt enda, derfor jeg lurte.
Du er selvfølgelig velkommen til å skrive, bare hyggelig det
Tenkte bare at dersom du tilhørte her var det greit å si i fra at den var feil..
Planlegger for en uke av gangen, og har en storhandel i uken.
Veldig deilig å slippe å sitte i bilen og fundere hva vi skal ha til middag i dag, og stresse innom butikken når man er sulten og sliten
off, nå fikk jeg lyst på potetmos med smeltet smør og aromat.. Som andre sier her.. rart hva kvalmen tillater.. hihiPølse og potetstappe)
Lille prikk
mars 2015
![]()

Saltfisk og stappe, stek, lapskaus, blomkålsuppe, fiskekaker i brunsaus, pizza, pastagryte, stekt fiskepudding, bacalao, spagetti og kjøttdeig, tandori er det som står på listen vår for de neste ukene. Handler for 2uker om gangen, fyller bare på med melk og slikt.
Fisk spiser vi minst 2 ganger i uka
*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*
Bakt potet med bacon, rømme, smør og ost
Sent from my iPhone using BV Forum
Hadde vi i dag også.Lasagne.. Mmmmmm
Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her. Deilig hjemmelagd lasagne. Blir rester i dag.Hadde vi i dag også.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app