Middagstips?

Akkurat det du helst vil høre :p tror ikke bebisen har vondt av å være med pappaen sin, tvert imot så knytter de sterkere bånd, en mamma er jo en mamma uansett ;) Skal du amme? hvordan løser du i såfall det? :)

Så ikke denne ;) Skal amme ja men med alle andre har jeg måtte gi MME i tillegg, de har ikke lagt på seg skikkelig, sove dårlig osv.. Så her blir det nok å begynne med begge deler. Hr ikke snakka med JM hvordan jeg skal få det til enda.. Litt usikker.

ImageUploadedByBV Forum1366871189.460495.jpghjemmelaget lasagne.

ImageUploadedByBV Forum1366871206.105015.jpghjemmelaget kylling kebab med salat, agurk,tomat, mais og rømme med grillkrydder oppi. Steke kyllingen i biter og helle over litt grillkrydder på begge sider. Knallgode og fort å lage.

ImageUploadedByBV Forum1366871309.588196.jpghjemmelaget grønnsakssuppe.

ImageUploadedByBV Forum1366871340.654997.jpg
Yoghurt med bær. Nom. Enkelt og kan være en liten dessert eller frokost.

ImageUploadedByBV Forum1366871377.204237.jpgkyllingsalat. Veldig frisk og god.

ImageUploadedByBV Forum1366871398.454679.jpghjemmelaget kjøttkaker i brun saus.

Venter en liten skatt i september 2013 <3

ÅÅ! Spennende! :) Venninna mi går GLU nå og skal lære seg tegnspråk i tillegg, slik blir ho en stor ressurs for skolen som ansetter ho :)

Ja det er jo et alternativ men jeg ville bli tolk ikke lærer.. Hvis jeg skal bli lærer på døveskolen må jeg kjøre forbi køen hverdag, kjeeedelig..

Så ikke denne ;) Skal amme ja men med alle andre har jeg måtte gi MME i tillegg, de har ikke lagt på seg skikkelig, sove dårlig osv.. Så her blir det nok å begynne med begge deler. Hr ikke snakka med JM hvordan jeg skal få det til enda.. Litt usikker.
Ok, det ordner seg nok ;) Du er tøff som fullfører utdannelsen din til tross for spebarnstid og flere barn! Heier på deg!

Vis vedlegget 12377hjemmelaget lasagne.

Vis vedlegget 12378hjemmelaget kylling kebab med salat, agurk,tomat, mais og rømme med grillkrydder oppi. Steke kyllingen i biter og helle over litt grillkrydder på begge sider. Knallgode og fort å lage.

Vis vedlegget 12379hjemmelaget grønnsakssuppe.

Vis vedlegget 12380
Yoghurt med bær. Nom. Enkelt og kan være en liten dessert eller frokost.

Vis vedlegget 12381kyllingsalat. Veldig frisk og god.

Vis vedlegget 12382hjemmelaget kjøttkaker i brun saus.

Venter en liten skatt i september 2013 <3
Oh! Der var det mye godt! Kebab har jeg aldri prøvd meg på, kanskje det må bli dagens middag :D

1366906636689.jpg

Dagens middag. Hjemmelagde kjøttboller med masse hvitløk og fersk basilikum, søtpoteter, tsaziki, mais og grønnsaker. Smakte gresk og guuuri så godt :)

Back
Topp