VenterEiPrinsesse <3
VenterNr.1 :)
Gyros det hadde vi idag, veldig godt
Kapteinens fylte torsk er også magisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gyros det hadde vi idag, veldig godt
Blir da aldri lei pizza vi har og hjemmelaget hver helg, nesten!OH! RASPEBALLER! det er godt det! Det har vi ikke hatt på eeeevigheter!
Pitapizza var jo heller ikke noen dum ide, men vi har hatt hjemmelaget pizza nesten hver helg i 2 år snart.. en smuule lei etterhvert...
Blir da aldri lei pizza vi har og hjemmelaget hver helg, nesten!
Elsker å skrive middagslister planlegger ofte flere uker om gangen.
Jeg hater å handle, så å bare bruke en time i uka på å handle for resten av uka kjennes helt OK det krever et stort kjøleskap og en stor fryser da, men...Det har jeg prøvd 3 ganger og har ikke klart å overholde noen av de. Handler hver jæ*** dag og er såå lei. Må hive meg på den trenden der jeg også og heller handle en gang i uken.
Hvilket krydder bruker du til kjøttet? Det er jo såååå godt på gresk restaurant
Jeg hater å handle, så å bare bruke en time i uka på å handle for resten av uka kjennes helt OK det krever et stort kjøleskap og en stor fryser da, men...
Vi kan no lage en middagsplanlegger-tråd, dra med flere på den gode trenden og la oss inspirere av hverandre. Menyforslag er alltid kjekt
.... Og da vi startet å ukeshandle gikk matbudsjettet ned fra 8-9000 til 5-6000 i mmden. Love it!
Det trodde jeg også.. Men nå er vi altså kommet til det punktet at det er heelt ok med noe annet enn pizza.... Hva bruker dere som pizza saus/krydder? Vi har alltid brukt toro mexicana, tror egentlig det er den jeg er lei av...
Skal han ha perm mens du er på skole? Jeg vurderte å gjøre det slik og fordi jeg har studieplass til høsten. Men så fant jeg ut at lønnen til det jeg ville bli lå på 238 000 i året. Og det kan jeg ikke leve av itillegg til studie lån så nå er jeg lost igjen...Vet ikke hva han bruker hehe.. Sambo er kokken i helga Snart blir det omvendt da når han blir hjemme med bebis
Middagsplanlegger-tråd var lurt!
Skal han ha perm mens du er på skole? Jeg vurderte å gjøre det slik og fordi jeg har studieplass til høsten. Men så fant jeg ut at lønnen til det jeg ville bli lå på 238 000 i året. Og det kan jeg ikke leve av itillegg til studie lån så nå er jeg lost igjen...
Hehe en skulle vel gjerne vert hjemme selv og. Men jeg kjenner mange som har løst det på den måten. funker det og Jeg var veldig giret på å komme igang med studiene så jeg var klar. meen det er jo helt ok å være hjemme og knipe og da...Ja vi må gjøre det slik siden studiet mitt går for siste gang, veldig spesiell situasjon. Jeg har vært hjemme i 4 år med barn før jeg begynte skole så nå må jeg bare bli ferdig for å kunne få en god fremtid, sikre meg jobb osv! VI får engangsstønad og skal ta 100% lønn så økonomien blir jo bedre av at han blir hjemme også.. Men, sukk! Hehe
Elsker å skrive middagslister planlegger ofte flere uker om gangen.
Godt å høre, jeg kjenner ingen som har gjort det slik. Det ble jo "lov" i 2010 at far kunne ta permen såvidt jeg vet. Alle sier bare "ÅÅÅ de ville jg aaaaldri greidd" sukk.Hehe en skulle vel gjerne vert hjemme selv og. Men jeg kjenner mange som har løst det på den måten. funker det og Jeg var veldig giret på å komme igang med studiene så jeg var klar. meen det er jo helt ok å være hjemme og knipe og da...
Skal han ha perm mens du er på skole? Jeg vurderte å gjøre det slik og fordi jeg har studieplass til høsten. Men så fant jeg ut at lønnen til det jeg ville bli lå på 238 000 i året. Og det kan jeg ikke leve av itillegg til studie lån så nå er jeg lost igjen...
Akkurat det du helst vil høre tror ikke bebisen har vondt av å være med pappaen sin, tvert imot så knytter de sterkere bånd, en mamma er jo en mamma uansett Skal du amme? hvordan løser du i såfall det?Godt å høre, jeg kjenner ingen som har gjort det slik. Det ble jo "lov" i 2010 at far kunne ta permen såvidt jeg vet. Alle sier bare "ÅÅÅ de ville jg aaaaldri greidd" sukk.
Jeg ville bli tegnspråktolk, men de fleste jobber freelans, altså mye kveld og reising. og de få som har fast stilling tjener så altfor dårligHva vil du bli?
Jeg ville bli tegnspråktolk, men de fleste jobber freelans, altså mye kveld og reising. og de få som har fast stilling tjener så altfor dårlig