Middagstips?

AinaPaina

September 2013 <3
Blæh! Flere enn meg som er dritt lei av å komme på middag hver dag? også blir det ofte det samme, omigjen og omigjen og ... ja dere skjønner tegningen..

Noen som har noen nye tips til hva som er godt (og gjerne enkelt)?

Laksewrap! :) Det har vi når vi har litt dårlig tid.

Steke laksefilet (godt krydret) og legge i en tortilla, sammen med litt agurk og litt rømme. Knallgodt :)

Her ble det Big one idag.. har ikke lyst på noe om dagen, så følger med her på tips:-)

Kylling i carry, kylling tandori, taco, hjemmelagde kjøttkaker, lasagn, hjemmelaget pizza, pytt i panne, bakt potet, kjøttgryte, lapskaus, koteletter, hjemmelaget hamburger, pasta karbonara, laks stekt i krem frech, fiskepinner, fiske kake, biff :)
Trenger du fler?

Kylling i carry, kylling tandori, taco, hjemmelagde kjøttkaker, lasagn, hjemmelaget pizza, pytt i panne, bakt potet, kjøttgryte, lapskaus, koteletter, hjemmelaget hamburger, pasta karbonara, laks stekt i krem frech, fiskepinner, fiske kake, biff :)
Trenger du fler?

Hihi inni der har du ramset opp alle middagene vi har hatt den siste uken + fler :D men takk for tips!! Blir nok bakt potet eller kylling tandori i morgen ;) ;)

Er så enig.. Skjenner at spørsmålet om hva vi skal ha til middag gjør meg litt oppgitt:P Samme greien hos oss, man skal prøve å komme på nye ideer, men ender opp med det samme i rutine. Er veldig middagslei for tiden.

:-) bare å si ifra om du trenger fler :D
Skal alltid komme på noen!
Pita pizza er også super enkelt og gøy for barna om du har fler :)
Da bruker du bare pita som pizza bunn, og alle kan få det de vil ha på selv :)

OH! RASPEBALLER! det er godt det! Det har vi ikke hatt på eeeevigheter!

Pitapizza var jo heller ikke noen dum ide, men vi har hatt hjemmelaget pizza nesten hver helg i 2 år snart.. en smuule lei etterhvert...

:) bare å si ifra om du trenger fler :D
Skal alltid komme på noen!
Pita pizza er også super enkelt og gøy for barna om du har fler :)
Da bruker du bare pita som pizza bunn, og alle kan få det de vil ha på selv :)

Naaaaaam Pita, det er leeenge siden jeg har hatt. Det må jeg ha en dag :) TAKK

OH! RASPEBALLER! det er godt det! Det har vi ikke hatt på eeeevigheter!

Pitapizza var jo heller ikke noen dum ide, men vi har hatt hjemmelaget pizza nesten hver helg i 2 år snart.. en smuule lei etterhvert...

Da skjønner jeg at du er lei.
Har du prøvd crispy chikken dinner kit?

Vår ruller, Kina mat, kabonade smørbrød, kjøttboller, kyllingfillet ( med ris, salat) røkt kjøttpølse, innbakte horn (med fek pølse), spagetti, pasta salat, kokt eller stekt fisk, medistekaker, fiskeboller, makaroni med ost og skinke, skinkesteik, jaktgryte, grøt, pannekaker.
Fristet noe at dette da? :)

Back
Topp