Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har hatt så lite matlyst de siste to ukene, men nå kikket jeg gjennom alle forslagene her (og i aprilgruppen) igjen og har plutselig en plan for de neste dagene - tusen takk
Det blir langpanne-pannekake i dag, omelett med skinke og grønnsaker i morgen, og deretter lasagne og salat, med rester påfølgende dag
Inne og titter etter inspirasjon her jeg, men… nei Er i fin form, men matlysten er altså helt på bånn!
Får se om jeg klarer å finne noe godt i butikken etterpå..
I dag skal vi pasta med Philadelphia saus, skinke og paprika. Alene med vesla som uansett ikke spiser mer enn to biter av middagen for tiden, så orker ikke lage noe stort når det bare er oss to. Jeg blir så fort mett også. Var samme sist graviditet.
Lasagne med hjemmelaga, ferske lasagneplater + salat og hvitløksbaggiser! Har ikke lagd hjemmelaga pasta mer enn et par ganger, så gleder meg til å se hvordan det blir
I dag blir det noe spaghetti kjøttdeig som typen slenger sammen. Søndag blir det fårikål og noe annet hos mamma og pappa. I morgen har vi ikke bestemt enda.