Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Dårlig med tips herfra, for vi lever på mine matinnfall fra dag til dag
Men når ingenting frister synes jeg det er best med lett mat, som salat.
Nå er jeg syk i tillegg, og matlysten værre enn før. Så levd på lollipop is i dag![]()
Samboeren har lite han skulle sagt, heldigvis er han enkel å ha med å gjøre! Endte opp med salat med nygrilla kylling her i dag. Det var sjukt godt! Åh... Så utrolig kjipt:/ Masse god bedring til deg 
Har egentlig ikke lyst på noe, men her har vi hatt gode gamle slagere som fiskeboller, hamburger, fiskekaker. Sånne ting som ungene liker. Har nemlig en 2åring som stakk fra bordet over jula fordi han ikke var vant med noe av den maten. Så dette for å lokke han tilbake. Var forfriskende godt med "vanlig" mat som spagetti og kjøttdeig og i dag blir det pizza. Kyllingvinger på lørdag.
Varierer veldig her også. Tomatsuppe har funka når matlysten har vært lavest.
Ellers har jeg fått veldig dilla på alt av tex mex.Taco, tex mex salat (link:https://www.godt.no/oppskrift/8588/pastasalat-med-tex-mex-vri), kyllingtaco.
Om man er veldig ømfintlig syns jeg enkel grønnsaksuppe har vært godt også, med potet, gulrot, kålrot, purre ++)

Kjenner meg godt igjen. Mat som går greit ned en dag kan gi meg lyst til å spy dagen etter. I dag står løvstekburgere på planen her. I morgen tror jeg det blir sushi; maki med laks. Det er faktisk noe jeg har spist flere ganger når ikke noe annet frister. Godt vi har en billig, men bra sushirestaurant i nærheten.
Ellers har "enkle" matretter vært løsningen for meg. Stekt laks med ris eller svinefilet med ovnsstekt pommes frites.
Lag deg pitapizzaSamme problemet her!
Jeg har laget tomatsuppe med makaroni til lunsj noen dager. Ellers har jeg nesten alltid lyst på pizza. Og sånn «comfort food», gryterett, lys lapskaus, andre ting som er lett å spise og som ikke er smakløst, men heller ikke har for kraftig smak. Jeg sleit i jula med kjøtt og saus og potet hver dag!
tar gjerne imot flere tips her, for jeg kan ikke spise frossenpizza hver kveld (har bare gjort det to kvelder til nå, altså, men likevel)
Åh, jeg fikk skikkelig dilla på tomatsuppe etter fødsel sist og hatt det siden! Kanskje jeg må lage meg det i morgen!Samme problemet her!
Jeg har laget tomatsuppe med makaroni til lunsj noen dager. Ellers har jeg nesten alltid lyst på pizza. Og sånn «comfort food», gryterett, lys lapskaus, andre ting som er lett å spise og som ikke er smakløst, men heller ikke har for kraftig smak. Jeg sleit i jula med kjøtt og saus og potet hver dag!
tar gjerne imot flere tips her, for jeg kan ikke spise frossenpizza hver kveld (har bare gjort det to kvelder til nå, altså, men likevel)
Bra tips, men jeg er redd det sunne fyllet vil ødelegge matlysta igjen Helst vil jeg ha pst og pepperoni- med mye smak. Men jeg skal definitivt se på alternative muligheter på en pitapizza!Lag deg pitapizzaFyllet kan du jo variere og gjøre sunnere om du vil
![]()
Det er veldig godt! Eller du kan legge to tacolefser oppåhverandre som pizzabunnBra tips, men jeg er redd det sunne fyllet vil ødelegge matlysta igjen Helst vil jeg ha pst og pepperoni- med mye smak. Men jeg skal definitivt se på alternative muligheter på en pitapizza!