Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lyst å dele oppskrift på hjemmelaget gryterett?Denne uken skal vi ha: mandag; laks! tir/ons: hjemmelaget gryterett(nok til 2 dager)! Torsdag: kyllingwok med nudler! Fredag: taco! Også blir det pizza på lørdag og i middagsbesøk på søndagen![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, dette e mannen sin spesialitetLyst å dele oppskrift på hjemmelaget gryterett?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Tusen takk! Hørtes godt utJa, dette e mannen sin spesialitetbrunsaus,kjøttdeig,gulerot,blomkål,løk og purreløk pleier han å ha oppi
krydrer det med div krydder, servert med ris og salat på siden
Det er kjempe godt![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for tips.. Ble ris med scampi og salat i dag
blir fiskeburger i morgen
Onsdag er jeg usikker
torsdag blir det noe med potetmos
fredag blir det pai til lunsj ihvertfall er planleggingsdag i bhg og mannen har tar tatt en feriedag.
Lørdag blir det hjemmelaget burger
Kylling på søndag tror jeg
Jeg er interessert i alt godt, tar gjerne imot oppskrifterHar ei kjempe god oppskrift på nokon "karbonader", veit ikkje kva eg skal kalla dei med dei er kjempe gode til heimelaga potetstappa! Kan finna den til deg i morgo om du er int.![]()
Ellers er jo Tikka Masala kjempe godt!
Veit ikkje om du brukar dressing til hamburger, men om du er int. har eg ei veldig god oppskrift på hamburgar dressing![]()
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app