Middagsforslag?

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Null matlyst, altfor varmt ute.
Må være super enkelt...frøkna må i det minste få noe mat..

Spelt pita har de ikke her!

Men må jo steke kylling, bare det tar 10 min i seg selv #LAT

Frossen pizza :P tomatsuppe, ferdigsalat m smårettskinke.. Ostesmørbrød :P

Er veldig matlei her og for tiden..

Frossen pizza :p tomatsuppe, ferdigsalat m smårettskinke.. Ostesmørbrød :p

Er veldig matlei her og for tiden..
Takk, det blir ostesmørbrød her i dag:p hihi.

Barnas pastasalat (ungene digger den)
Pastaskruer eller sløyfer
Eple delt i tynne skiver
Smårettskinke
Maiskorn
Agurk
Ananas (og ellers d ditt barn liker)

Bland sammen og server med litt ketchup eller dressing på :D hehe

Salat synes jeg er digg i varmen, kanskje pastasalat hvis du ikke blir helt mett av bare grønt?

Følger denne tråden! Trenger tips! Orker ikke særlig med middag selv for tiden, men kidsa trenger jo mat!

Har VIRKELIG sunket lavt når det kommer til hva jeg serverer dem for tiden!
Vanligvis står ordentlig, sunn, hjemmelaget mat på menyen.

Nå blir det mye lettvinte løsninger som pølser, kjøttdeig og andre halvfabrikat:-(
Får syyyykt dårlig samvittighet for å gi dem drittmat, men tenker at det heldigvis er unntaket!

Uff salat er så godt men orker ikke stå og kutte opp og komponere..:( kanskje handle i butikk med salatdisk i morra:p når det er så varmt som nå gjelder det i hvert fall å ikke skru på ovnen..

Kom på en god pastasalat, pasta, tunfisk fra boks, litt løk og evt mais og majones:)

Årets mor, det er meg!

ImageUploadedByBV Forum1464797182.676837.jpg

Til mitt forsvar hadde jeg planlagt å lage potetsalat og jeg har kjøpt ekte pølser ( 80% kjøtt) som jeg skulle ha ved siden av.

Men så kom ikke mannen hjem (og har enda ikke kommer hjem), så da orka jeg ikke.

Last edited:
Og hjemmelaget potetsalat å så godt!!

Vanligvis har jeg ikke noe problemer med å finne på noe å spise, men nå er jeg så lei av å lage mat, spise mat.

I dag ble det pølse med brød....ikke bra. I morgen aner jeg ikke. Håper mannen gidder å lage salat når han kommer hjem i kveld..

Ungene trenger ikke middag hver dag ;)
Jeg lager ikke middag hver dag 7 dager i uken hele året! Det hender ungene mine får toast en dag, eller brødskiver.

Lapskaus. Kok opp frossen Lapskaus blanding og buljong å tilsett pølse :) lager det når jeg ikke egentlig orker å lage middag :p

Ungene trenger ikke middag hver dag ;)
Jeg lager ikke middag hver dag 7 dager i uken hele året! Det hender ungene mine får toast en dag, eller brødskiver.

Hun får varmt måltid/middag i bhg 4
dager i uka, så har de brød med egg mm. en dag i uka og den dagen prøver virkelig å lage middag.

Nå skal det sies at ungen heller ville ha havregryn med melk og litt yoghurt..frista visst ikke med varmmat i 30g.

I dag skal jeg lage en enkel potetsalat og varme noen pølser. Vi skal spise på lekeplassen, så pakker alt med meg :)

Back
Topp