Oj, apetitt ja
Hva bruker dere til?
Potet, smeltet smør og kokt gulrot/råkost. Idag hadde vi ikke gulrot, så da ble d uten gitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, apetitt ja
Hva bruker dere til?
Samme her. Men bruker som regel raspet gulerot. Men av og til koktPotet, smeltet smør og kokt gulrot/råkost. Idag hadde vi ikke gulrot, så da ble d uten gitt![]()
Lager du den selv fra bunn?
Klarer ikke den ferdig gratengen jeg.. det er jo to helt forskjellige retter hvis man sammenligner med hjemmelaget... lager bare hjemmelaget her.. fikk lyst på nåHar gjort d før faktisk, men ble fryst fiskegrateng idagEline spiser en eske alene, hun elsker det!
![]()
Kanelsnurrer er det beste som finnes <3Svinestek med poteter og grønnsaker.Og litt for mange nystekte kanelsnurrer til "kveldsmat".
![]()
Enig i den!Klarer ikke den ferdig gratengen jeg.. det er jo to helt forskjellige retter hvis man sammenligner med hjemmelaget... lager bare hjemmelaget her.. fikk lyst på nå![]()
Å heldige deg. Det er jo så godtNå skal jeg til en venninne på jentekveld å spise kongekrabbegleder meg
![]()