Middag

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Hva skal dere ha til middag i dag damer??
Selv skal vi ha pytt i panne gratinert i ovnen :) naaam naaaaam.......
 
Kan jeg servere boller til middag? ;) På vei hjem etter første dag på jobb, samboeren må jobbe seint og jeg skal handle, hente i barnehagen, lage mat, underholde og til slutt legge toåringen. Sliiiten allerede..
 
Tror det blir noe take away i dag :p vi kom nettopp hjem fra ferie, så kjøleskapet er nærmest tomt. Sulten nå... har lyst på alt på menyen
 
Jeg har plutsslig fått syyykt lyst på grønsakssuppe med flatbrød! Og jeg er sånn at npr kjæresten foreslår suppe til middag, så ser jeg skjevt på han og bare, blir jo ikke mett av det!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her blir det kyllingboller i saus med potet og grønnsaker. Er bare litt spent på om jeg greier å spise noe ettersom jeg driver å spyr :-(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan jeg servere boller til middag? ;) På vei hjem etter første dag på jobb, samboeren må jobbe seint og jeg skal handle, hente i barnehagen, lage mat, underholde og til slutt legge toåringen. Sliiiten allerede..
Spiser gjerne boller til middag, helst kanelboller ;) ååå, må se opp jeg finner en oppskrift uten hvete, rug og spelt!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kan jeg servere boller til middag? ;) På vei hjem etter første dag på jobb, samboeren må jobbe seint og jeg skal handle, hente i barnehagen, lage mat, underholde og til slutt legge toåringen. Sliiiten allerede..

Kan jo ha ost og skinke, egg og sånne ting på. Godt det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kan jeg servere boller til middag? ;) På vei hjem etter første dag på jobb, samboeren må jobbe seint og jeg skal handle, hente i barnehagen, lage mat, underholde og til slutt legge toåringen. Sliiiten allerede..
Jeg hadde vært kjempefornøyd med å få boller til middag i dag kjenner jeg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har plutsslig fått syyykt lyst på grønsakssuppe med flatbrød! Og jeg er sånn at npr kjæresten foreslår suppe til middag, så ser jeg skjevt på han og bare, blir jo ikke mett av det!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Åh, der var det et godt middagstips! Det skal jeg ønske meg i morgen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde stek i går så laga brun lapskaus av restene :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Får jo masse inspirasjon til middager framover ;) jeg er så mat lei, så kommer jo ikke på noe... :p
 
M: pannekaker
T: kyllingsalat
O: pizza
T: grøt
F: grillmat
L: take away
S: laks
 
Åh heldige meg fikk hjemmelaget grønsakssuppe av samboeren!! Noen i huset her kan virkelig lage mat :) nå er det kvelden for min del, heeelt ferdig!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Middag? Nei den utgår om dagen gitt.....!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp