Middag

Aha :) er mest tilhenger av det hvite jeg da, så har flaks der! Ble nesten litt nervøs for middagen, men mente å huske at det hvite er på ja-listen ;) god middag alle sammen!!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Åh guuud det hørtes deilig ut!!! Oppskrift?? Nam!

Her i huset har min egne kokk (gubben) laget Beuf Bourgnignon - en type fransk gryte, som har stått og putret i hele dag.

Til kveldskos har eldstejenta på 14 laget deilige hveteboller. Nam!!

God lørdag jenter!

Sent from my iPhone using BV Forum

Oppskrift: vanlig pizzadeig (lager grov) i dag brukte jeg kjøttdeig og toro pizzasaus (den med tomat og løk) og ost. Enkelt og greit :D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Her blir maten straks servert. I dag valgte jeg en sunn og lett lørdagsmiddag, for da er det ekstra godt å nyte litt godis senere:) Menyen er: stekt salmalaks med mangosalsa og guacamole.

Biff i dag. Samboeren som ordner... Egentlig ganske snillt siden jeg har bitt hue av han i dag...

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har nesten nettopp spist taco, men sitter å fyser som et helvete på sprøstekt bacon!!! Jeg fyser på det nesten døgnet rundt. Kan våkne om natten helt desperat etter sprøstekt bacon.... Har enda ikke ettergått fristelsen. Får se hvor lenge det varer:P

ble taco hos oss i går :) I dag går mannen for ribbe, så da får jeg klare meg med taco restene :)

Back
Topp