Middag

MammatilEmil

<3 <3
Mailykke <3
Hva blir det til lørdagsmiddag i kveld da?

Her er jeg i gang med å bake pizzasnurrer, deigen holder på å heves :)

Blir vel både mellommåltid og middag her i huset, har en liten som bare forsyner seg selv :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Så flink du er! Jeg er totalt tappet for energi, så gubben her er heldig om det blir noe så avansert som taco i kveld :P Skulle egentlig hatt det i går, men da gikk jeg for pølser i stedet. Har SÅ dårlig samvittighet for matvalget for tiden, men er så lei alt, og uten energi blir det lite å velge i :(

jeg å lillesnuppa skal ut å spise sammen med en god venn av meg, han jobber i barnehage så han å lillegull går veldi godt sammen.
til kvelds tenker jeg vi ser det ann på formen,snuppa sovner rudnt 7 så da er det bare meg, kanskej en deilig kremet soppsuppe med bacon og brød.

Så flink du er! Jeg er totalt tappet for energi, så gubben her er heldig om det blir noe så avansert som taco i kveld :P Skulle egentlig hatt det i går, men da gikk jeg for pølser i stedet. Har SÅ dårlig samvittighet for matvalget for tiden, men er så lei alt, og uten energi blir det lite å velge i :(

Er første gang på lenge at jeg er så flink. Min form er også opp og ned, og det har blitt dårlig med skikkelig middag i det siste. Heldigvis er storebror glad i brødskiver og kan leve lenge på det:D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Hjemmelaget gulasj suppe!
Høres ekkelt ut, I know.
Men den er FANTASTISK! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir det grillet kveite med potetpure, asparges og bacon

Åh guuud det hørtes deilig ut!!! Oppskrift?? Nam!

Her i huset har min egne kokk (gubben) laget Beuf Bourgnignon - en type fransk gryte, som har stått og putret i hele dag.

Til kveldskos har eldstejenta på 14 laget deilige hveteboller. Nam!!

God lørdag jenter!

Jobb til 21:30, så får se om det blir noen utrolig smakfulle osteskiver når jeg kommer hjem :p tihi

God lørdag!

Idag blir det scampi til forrett og krabbe til hovedrett :) med litt avokado, majones, sitron og dill på loffskiva. Gleeeeeeder meg!!! Nam nam

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så superspennende som fiskekaker !!

Sent from my iPad using BV Forum

Idag blir det scampi til forrett og krabbe til hovedrett :) med litt avokado, majones, sitron og dill på loffskiva. Gleeeeeeder meg!!! Nam nam

Årh det er noe jeg savner. Krabbeinnmaten i huset nå som vi er gravide.. Får vel bare glede oss til sommer med det å kose oss med klørne i mens. Hørtes digg ut!! :)

Biffsnadder;)

Spiser krabbeinnmaten jeg! Bare holder meg unna det brune kjøttet...

Her blir det lasagne laget av min 10. årige sønn, og dattera mi på 12 har bakt en haug med kjeks.
Jeg har ikke den store matlysten, men skal prøve og tar gjerne en Nederlandsk Gouda-ostebit i kveld og klementiner!
Det er litt hva jeg småspiser innimellom :)

Åh guuud det hørtes deilig ut!!! Oppskrift?? Nam!

Her i huset har min egne kokk (gubben) laget Beuf Bourgnignon - en type fransk gryte, som har stått og putret i hele dag.

Til kveldskos har eldstejenta på 14 laget deilige hveteboller. Nam!!

Ehh skal innrømme at det er mannen som ordner.
Potetpurreen lager han med lime i.

Back
Topp