Middag

Spicy salat med kalv, var veldig godt.

Torsk og poteter

Ble brødskiver gitt, rakk ikke middag i dag.

Igår hadde vi biff og bakt potet med bernaisesaus etter sambos ønske siden han hadde bursdag igår. Kjøttet var så godt! Kjøpte ytrefilet i ferskvaredisken. Veldig sjelden vi spiser biff. Nam nam!

Prøver oss på torsken i dag igjen.

Hjemmelaget fiskegrateng. Den er så god! Synes jeg selv er kjempeflink:)

Pastasalat med kylling, bacon og pesto.

Tomatsuppe og egg i går.

Laks, havrepasta og edamemerbønner.

Pannekaker. Hvis det kan kalles middag. Orket ikke gå i butikken så da hadde vi ikke noe annet

Kjøttkaker i brun saus med poteter, blomkål og brokkoli.

Har ikke matkasse denne uka.
Vesterålens fiskeboller i karrisaus med poteter og gulrøtter. Nam!

Problemet med å ha et annet kosthold enn de andre her hjemme er at man (tydeligvis) kan glemme å lage middag til seg selv..! Gutta spiste karbonader, Stella fikk kjøttgryte med eple og gulrot. Jeg tok meg en proteinbar! Med kanelbollesmak.. Var god den, men..

Problemet med å ha et annet kosthold enn de andre her hjemme er at man (tydeligvis) kan glemme å lage middag til seg selv..! Gutta spiste karbonader, Stella fikk kjøttgryte med eple og gulrot. Jeg tok meg en proteinbar! Med kanelbollesmak.. Var god den, men..
Hvorfor kan du ikke spise det samme som de andre?

Hvorfor kan du ikke spise det samme som de andre?
Jeg kan det, men ikke hver dag :) Jeg har lagt om kostholdet i forbindelse med treninga. Karbonader (type "ikke hjemmelaga") og poteter inngår ikke, men gutta liker det! :) Så da skal de få det innimellom. Ofte kan jeg bare droppe å spise karbohydratene og heller lesse på med ekstra grønnsaker :) Vi er som kjent litt vriene i matveien alle sammen her hjemme, så dette krever ikke noe mer av meg enn det vanligvis ville gjort.

Jeg kan det, men ikke hver dag :) Jeg har lagt om kostholdet i forbindelse med treninga. Karbonader (type "ikke hjemmelaga") og poteter inngår ikke, men gutta liker det! :) Så da skal de få det innimellom. Ofte kan jeg bare droppe å spise karbohydratene og heller lesse på med ekstra grønnsaker :) Vi er som kjent litt vriene i matveien alle sammen her hjemme, så dette krever ikke noe mer av meg enn det vanligvis ville gjort.

Ahh skjønner!
Her er vi (dessverre) alt annet enn kresne alle tre :/

Jeg vil egentlig ikke si at jeg er kresen. Det er bare det at jeg ikke spiser svin/okse/lam etc. Gammel veggis - som fortsatt er litt veggis :) Gutta er direkte kresne! Type, "æsj det liker jeg ikke" - rynke på nesa når jeg foreslår noe nytt og sånn.. Men ho minste er det i alle fall ikke! Ho spiser ALT jeg lager - så jeg føler meg som babymatens Hellstrøm! ;)

Back
Topp