Middag

Skikkelig søndagsmiddag, kjøttkaker, poteter, gulrøtter og kålstuing. Nam nam:)

Tomatsuppe og egg.

Oh lord, kroppen hadde ikke godt av så mye pizza etter to uker med lavkarbo og generelt sunn mat.. I dag blir det en salat eller ingenting! :/

Oh lord, kroppen hadde ikke godt av så mye pizza etter to uker med lavkarbo og generelt sunn mat.. I dag blir det en salat eller ingenting! :/
Du må spise noe da! Ammer ikke du fortsatt?

Idag skal vi bestille take out, noe asiatisk. Digg å slippe å lage middag. Og så skal jeg kose meg med claustaler. Fått helt dilla!

Skinkebiff! Jeg spiser jo egentlig ikke svin, men idag blåser jeg i det :) Og når du skrev Clausthaler fikk jeg lyst på en øl! Har fortsatt noen alkoholfrie Carlsberg :)

Digger Grans alkoholfri, kjøper alltid med meg noen hjem.
I går hadde vi reker, det var så sinnsykt godt :) mmmm....

Det er jo fredag idag:) Blir sutrete i hodet av bare en øl, og slik som Anna våkner opp for tiden er det jo heller ikke aktuelt.
Claustaler kan jeg drikke så mye jeg vil av med god samvittighet, i tillegg skal det visst være færre kalorier i det enn i vanlig øl;)

Jeg drikker bare alkoholfri øl, med så mye migrene jeg har fortiden er alkohol helt uaktuelt.

I kveld blir det hjemmelaga pizza, nam :)

Fårikål hos svigers!

Pulled Turkey! Og poteter og grønnsaker. Da skal jeg nok få i meg litt mat; for det er godt!! :)

Nuddelsuppe med reker

Laks, poteter og gulrøtter. Og litt rømme:)

Kalkunwok med brunris

Lagde fiskegrateng i går, men en oppskrift som var både enklere og bedre enn den jeg har brukt før. Kjempefornøyd:)

Back
Topp