Fajitas blir det her i dag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag er det torsk bakt i ovnen med pesto og surret i skinke. Muligens en av de beste fiskerettene jeg lager. Gledes!
Det er nok skikkelig skikkelig skikkelig digg!I dag er det torsk bakt i ovnen med pesto og surret i skinke. Muligens en av de beste fiskerettene jeg lager. Gledes!
Bruker spekeskinke.Det er nok skikkelig skikkelig skikkelig digg!
Men jeg brekker meg sinnsyktHaha
Klarer fremdeles ikke å tenke på serranoskinke uten å bli kvalm etter svangerskapet
Hvilken skinke bruker du?
Kan egentlig serveres med det meste , men vi går for byggris i dag. Fisken ovnbakes sammen med grønnsaker.Det ser ille godt ut, hva serverer du ved siden av?
Kan egentlig serveres med det meste , men vi går for byggris i dag. Fisken ovnbakes sammen med grønnsaker.
Hehe, regnet ikke med at det var kokt skinke da!Bruker spekeskinke.![]()
Hva fikk dere?Vi skal på middag i dag. Håper det er noe etende (kresen)
Stranda sin spekeskinke er god i matlaging. Vi bruker gjerne skinke der det er naturlig å bruke bacon. Like mye smak, mindre fett.Hehe, regnet ikke med at det var kokt skinke da!![]()
Hva fikk dere?![]()
Vi fikk karbonader og stekte poteter. Og bernaise (liker ikke) og brokkoli og løk (liker ikke det heller) Men var god mat likevel![]()
Vi fikk karbonader og stekte poteter. Og bernaise (liker ikke) og brokkoli og løk (liker ikke det heller) Men var god mat likevel![]()
Haha, du er jo enda mer kresen enn meg![]()
HahaHahabra han ikkje tar hensyn til kva du ikkje liker;p då hadde han svelta ihel
![]()