Middag

I dag er det torsk bakt i ovnen med pesto og surret i skinke. Muligens en av de beste fiskerettene jeg lager. Gledes!

Det ser ille godt ut, hva serverer du ved siden av?

I dag er det torsk bakt i ovnen med pesto og surret i skinke. Muligens en av de beste fiskerettene jeg lager. Gledes!
Det er nok skikkelig skikkelig skikkelig digg!
Men jeg brekker meg sinnsykt :p Haha
Klarer fremdeles ikke å tenke på serranoskinke uten å bli kvalm etter svangerskapet :p

Hvilken skinke bruker du?

Det er nok skikkelig skikkelig skikkelig digg!
Men jeg brekker meg sinnsykt :p Haha
Klarer fremdeles ikke å tenke på serranoskinke uten å bli kvalm etter svangerskapet :p

Hvilken skinke bruker du?
Bruker spekeskinke. ;)

Det ser ille godt ut, hva serverer du ved siden av?
Kan egentlig serveres med det meste , men vi går for byggris i dag. Fisken ovnbakes sammen med grønnsaker.

Kan egentlig serveres med det meste , men vi går for byggris i dag. Fisken ovnbakes sammen med grønnsaker.

Ser bare bedre ut hehe, tror den må prøves og evt puttes inn i månedsmenyen vår :)

Hehe, regnet ikke med at det var kokt skinke da! ;)
Stranda sin spekeskinke er god i matlaging. Vi bruker gjerne skinke der det er naturlig å bruke bacon. Like mye smak, mindre fett. :)

Erm.. det skulle faktisk være biff og blowjob her. Gubben hadde kjøpt deilig biff med tilbehør, men han våknet og var jo svært så syk i dag morges så da ble det ingen biff :( Han fikk migrene i tillegg så jeg sendte han i seng og laget ostesmørbrød til storesøster som vi koste oss med. Nå er han i litt bedre form og er på tur med bikkja. Sa han skulle innom butikken så spørs hva han kommer hjem med, kvelden er enda ung <3

Vi fikk karbonader og stekte poteter. Og bernaise (liker ikke) og brokkoli og løk (liker ikke det heller) Men var god mat likevel:)

Haha, du er jo enda mer kresen enn meg :p

Haha, prinsessene :)

Vi fikk karbonader og stekte poteter. Og bernaise (liker ikke) og brokkoli og løk (liker ikke det heller) Men var god mat likevel:)

Ha ha ha. Enda ei prinsesse jo. ;)

I dag skal vi ha blodpudding. En av yndlingsrettene til storebror. :D

Back
Topp