Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kylling med ostesaus hørtes veldig godt ut daÅåh pizza!! Er vel en av favorittene hos meghehe.. kunne spist det flere ganger i uka!
Her derimot så var planen å ha pasta med kyllingfilèt (kuttet i biter) og ostesaus + noen grønnsaker blandet inn.. meeen så ble vi så mette av en sen lunsj, så sparer det til en annen daghehe..
Kylling med ostesaus hørtes veldig godt ut daLager du den selv?
Jeg spekulerer på melkefri pizza!!!Italienst pizza på guttene, laget i pizzaovn!
Jeg prøver en ny oppskrift på pizzabunn og skal ha på pepperoni![]()
Det så veldig godt ut!Laks på grønnsaksseng
Hermine var ikke imponertselv om hun liker laks og søtpotet
ble mosamat fra fryseren på henne da, som hun spiste selv med skje
Vis vedlegget 23449
*Surfer mobilt*
Finnes det melkefri ost så går det vel?Jeg spekulerer på melkefri pizza!!!
*Surfer mobilt*
Nam, det så godt utLaks på grønnsaksseng
Hermine var ikke imponertselv om hun liker laks og søtpotet
ble mosamat fra fryseren på henne da, som hun spiste selv med skje
Vis vedlegget 23449
*Surfer mobilt*
Ja, det skal visst finnes soyaost! Men er litt usikker på om den er spiseligFinnes det melkefri ost så går det vel?
Det var kjempegodt!!! Mosa restene med stavmixer, så får vi se om Hermine da vil spise det! Det ble rosa pga rødbeteneDet så veldig godt ut!
MuligJa, det skal visst finnes soyaost! Men er litt usikker på om den er spiseligskal sjekke det opp! Må vel finnes på helsekost?
Ja, kanskje Eurospar! Men matbutikkene her oppe har som regel dårlig utvalg på spesialvarer!Mulig![]()
Eller en av de større matvarekjedene?
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Skjønner.Ja, kanskje Eurospar! Men matbutikkene her oppe har som regel dårlig utvalg på spesialvarer!
Ingen av de har viSkjønner.
Her har vi CC- mat og Coop mega som har størst utvalg.
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Svogeren som lager middag idag... litt usikker på hva
Håper på couscous £;-)
Sent from my GT-I9300