Middag onsdag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Italienst pizza på guttene, laget i pizzaovn!
Jeg prøver en ny oppskrift på pizzabunn og skal ha på pepperoni :D

Ååh pizza!! Er vel en av favorittene hos meg :P hehe.. kunne spist det flere ganger i uka! :D

Her derimot så var planen å ha pasta med kyllingfilèt (kuttet i biter) og ostesaus + noen grønnsaker blandet inn.. meeen så ble vi så mette av en sen lunsj, så sparer det til en annen dag :P;):) hehe..

Ååh pizza!! Er vel en av favorittene hos meg :p hehe.. kunne spist det flere ganger i uka! :D

Her derimot så var planen å ha pasta med kyllingfilèt (kuttet i biter) og ostesaus + noen grønnsaker blandet inn.. meeen så ble vi så mette av en sen lunsj, så sparer det til en annen dag :p;):) hehe..
Kylling med ostesaus hørtes veldig godt ut da :D Lager du den selv?

Kylling med ostesaus hørtes veldig godt ut da :D Lager du den selv?

Det er sånn litt opp og ned.. men prøver å planlegge det sånn at jeg kan lage sausen selv.. også bruker vi fullkorns pasta av noe slag.. hehe.. men så har jeg noen typer sauser liggenes på lur i skapet, sånn i tilfelle :P

God middag dere skal ha i dag:-)

Det er for varmt for min del, så tror ikke det blir noen middag:-)

Laks på grønnsaksseng:D
Hermine var ikke imponert:confused: selv om hun liker laks og søtpotet:confused::p ble mosamat fra fryseren på henne da, som hun spiste selv med skje:D
1374679088560.jpg

*Surfer mobilt*

Italienst pizza på guttene, laget i pizzaovn!
Jeg prøver en ny oppskrift på pizzabunn og skal ha på pepperoni :D
Jeg spekulerer på melkefri pizza!!! :confused::D

*Surfer mobilt*

Laks på grønnsaksseng:D
Hermine var ikke imponert:confused: selv om hun liker laks og søtpotet:confused::p ble mosamat fra fryseren på henne da, som hun spiste selv med skje:D
Vis vedlegget 23449

*Surfer mobilt*
Nam, det så godt ut:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Svogeren som lager middag idag... litt usikker på hva
Håper på couscous £;-)

Sent from my GT-I9300

Finnes det melkefri ost så går det vel?
Ja, det skal visst finnes soyaost! Men er litt usikker på om den er spiselig :p skal sjekke det opp! Må vel finnes på helsekost?

Ja, det skal visst finnes soyaost! Men er litt usikker på om den er spiselig :p skal sjekke det opp! Må vel finnes på helsekost?
Mulig :)
Eller en av de større matvarekjedene?

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Mulig :)
Eller en av de større matvarekjedene?

Ja, kanskje Eurospar! Men matbutikkene her oppe har som regel dårlig utvalg på spesialvarer!

Ja, kanskje Eurospar! Men matbutikkene her oppe har som regel dårlig utvalg på spesialvarer!
Skjønner.
Her har vi CC- mat og Coop mega som har størst utvalg.

Skjønner.
Her har vi CC- mat og Coop mega som har størst utvalg.

Ingen av de har vi :p
Så enten må jeg få tak på soyaost, eller så må vi la være og spise pizza når hun er våken, for hun blir så sint når hun ikke får det vi har ;)

Back
Topp