Middag lørdag

Jeg må teste det ut neste gang:-)
Det må du gjøre.:)
Metoden kan brukes på alle typer steiker og lammelår. :)
I høst testa mamma og pappa å steike lammelår i lokegrop (grov et stort hull i bakken, tente bål nedi der og venta til det var fullt av glør der før de la nedi to marinerte lammelår innpakka i alufolie. Så la de all den oppgravde jorda over, og der låg det og kooosa seg..)
BESTE kjøttet jeg har smakt!!!!!:D:D:D

I høst testa mamma og pappa å steike lammelår i lokegrop (grov et stort hull i bakken, tente bål nedi der og venta til det var fullt av glør der før de la nedi to marinerte lammelår innpakka i alufolie. Så la de all den oppgravde jorda over, og der låg det og kooosa seg..)
så kult da! Svigermor er så flink å bruke leirgryte, det blir også veldig mørt! Har en selv men aldri brukt den :p

nå fikk jeg vann i munnen:D

Vi har hatt pasta og pastasaus med kyllingkjøttdeig i dag - kjempegodt, spesielt siden jeg slapp å lage :D

Blei en eller annen gryte;) Hjemmesnekra i en fei;)

Tid for lørdagskooos:rolleyes:
1362857360642.jpg

Deilig middag!! Jeg slukte tre små pizzastykker før jeg måtte ta Lille på badet. Han er så trøtt.
Men nå nybadet, stelt og matet så han bør sovne snart :-o
Jeg er mere sultenn

Deilig middag!! Jeg slukte tre små pizzastykker før jeg måtte ta Lille på badet. Han er så trøtt.
Men nå nybadet, stelt og matet så han bør sovne snart :-o
Jeg er mere sultenn
Får håpe han sovner fort så du får ett varmt stykke til:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Det var nyyydelig! :D mannen er flink! :) glad vi venta med maten til lilla var i seng! :p

Back
Topp