Lilla-87
Forumet er livet
Glimter til innimellom!oioioioi, FANCY altså!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glimter til innimellom!oioioioi, FANCY altså!!!![]()
Det må du gjøre.Jeg må teste det ut neste gang![]()
så kult da! Svigermor er så flink å bruke leirgryte, det blir også veldig mørt! Har en selv men aldri brukt denDet må du gjøre.
Metoden kan brukes på alle typer steiker og lammelår.
I høst testa mamma og pappa å steike lammelår i lokegrop (grov et stort hull i bakken, tente bål nedi der og venta til det var fullt av glør der før de la nedi to marinerte lammelår innpakka i alufolie. Så la de all den oppgravde jorda over, og der låg det og kooosa seg..)
BESTE kjøttet jeg har smakt!!!!!![]()
Det må du gjøre.
Metoden kan brukes på alle typer steiker og lammelår.
I høst testa mamma og pappa å steike lammelår i lokegrop (grov et stort hull i bakken, tente bål nedi der og venta til det var fullt av glør der før de la nedi to marinerte lammelår innpakka i alufolie. Så la de all den oppgravde jorda over, og der låg det og kooosa seg..)
BESTE kjøttet jeg har smakt!!!!!![]()
Ja, det også blir det god mat av.så kult da! Svigermor er så flink å bruke leirgryte, det blir også veldig mørt! Har en selv men aldri brukt den![]()
Jeg også!nå fikk jeg vann i munnen![]()
Jeg også!
Det var helt sykt mørt kjøtt.. det ramla bare av beina.![]()
Luksus!!Vi har hatt pasta og pastasaus med kyllingkjøttdeig i dag - kjempegodt, spesielt siden jeg slapp å lage![]()
Oooooh, det så godt ja
Får håpe han sovner fort så du får ett varmt stykke tilDeilig middag!! Jeg slukte tre små pizzastykker før jeg måtte ta Lille på badet. Han er så trøtt.
Men nå nybadet, stelt og matet så han bør sovne snart :-o
Jeg er mere sultenn
Ja må nok gjøre detFår håpe han sovner fort så du får ett varmt stykke til
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum