Middag idag?

Melonen

April 2013s Støttespiller
VIP
Jeg lurer på hva jeg skal lage til middag idag, ikke lyst på noe.
Hva skal dere ha da jenter? kanskje jeg kan bli inspirert av gode ideer

Eg fekk skikkelig lyst på fiskebollar i kvit saus, men må ut å finne meg ei ny panne da den einaste panna som fungerar til å koke noko av melk i måtte kastast....
Dei andre er av så tynn bunn at alt brenner seg!

Så må ha meg ei ny graut-panne rett og slett. Kanskje eg skulla sett om eg orka å kjøpe ei idag. Tips mottas med takk :)

Aurum skrev:
Eg fekk skikkelig lyst på fiskebollar i kvit saus, men må ut å finne meg ei ny panne da den einaste panna som fungerar til å koke noko av melk i måtte kastast....
Dei andre er av så tynn bunn at alt brenner seg!

Så må ha meg ei ny graut-panne rett og slett. Kanskje eg skulla sett om eg orka å kjøpe ei idag. Tips mottas med takk :)

fiskeboller i hvit saus er faktisk kjempe godt:)

Her blir det kylling, ris, karri saus og grønnsaker  i dag :-)

Her er lillemann hos pappaen, og samboer blir sein hjem, slik at jeg tipper jeg lander på......en pakke med NUDLER!!

Gidder aldri lage noe mat når jeg er alene, er så drittlei av å lage middag da jeg ALLTID må gjøre det.. Samboer er alltid litt sein og ungen er ihjel sulten når han kommer hjem så da må jo jeg ha det klart så fort som mulig.. Så derfor, når jeg er alene, blir det uhyrlig enkelt.. Tviler på du fikk noe inspirasjon fra meg

*Huldra* skrev:
Her er lillemann hos pappaen, og samboer blir sein hjem, slik at jeg tipper jeg lander på......en pakke med NUDLER!!

Gidder aldri lage noe mat når jeg er alene, er så drittlei av å lage middag da jeg ALLTID må gjøre det.. Samboer er alltid litt sein og ungen er ihjel sulten når han kommer hjem så da må jo jeg ha det klart så fort som mulig.. Så derfor, når jeg er alene, blir det uhyrlig enkelt.. Tviler på du fikk noe inspirasjon fra meg

Haha! Akkuraat som lillemor når hun kommer hjem fra bhg :p
Kommer oss nesten inn døra før hun roper på mat ;p

LykkeligeLinn skrev:
Her blir det kylling, ris, karri saus og grønnsaker  i dag :-)

hørtes godt ut dette også:)!

*Huldra* skrev:

jeg misunner faktisk dere som kan spise nudler. Har cløliaki og har til dags dato ikke funnet glutenfri nudler:(

Til middag i dag blir det seibiff med poteter,stekt løk,raspet gulerøtter og smeltet smør:)

ehh.. pølse med brød ! jadda.. husmora si det.. ikke fått lønning og det var det eneste vi hadde.. ungene var fornøyde da ;)

Har hatt forferdelig lyst på fiskeboller en god stund..men mannen er ikke så veldig glad i det :P

Så her blir det kjøpepizza i dag, enkelt og greit :P

Mannen lager sushi til meg når lilletupp har lagt seg! Gleder meg :D!

Maria :D skrev:
Mannen lager sushi til meg når lilletupp har lagt seg! Gleder meg :D!

å så heldig du er:)!!! Skulle ønske min mann hadde slike egenskaper;)

Hjemmelagde kjøttkaker, potet og brunsaus :)

Back
Topp