Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
fiskeboller i hvit saus er faktisk kjempe godt:)Eg fekk skikkelig lyst på fiskebollar i kvit saus, men må ut å finne meg ei ny panne da den einaste panna som fungerar til å koke noko av melk i måtte kastast....Aurum skrev:
Dei andre er av så tynn bunn at alt brenner seg!
Så må ha meg ei ny graut-panne rett og slett. Kanskje eg skulla sett om eg orka å kjøpe ei idag. Tips mottas med takk :)
Her er lillemann hos pappaen, og samboer blir sein hjem, slik at jeg tipper jeg lander på......en pakke med NUDLER!!*Huldra* skrev:
Gidder aldri lage noe mat når jeg er alene, er så drittlei av å lage middag da jeg ALLTID må gjøre det.. Samboer er alltid litt sein og ungen er ihjel sulten når han kommer hjem så da må jo jeg ha det klart så fort som mulig.. Så derfor, når jeg er alene, blir det uhyrlig enkelt.. Tviler på du fikk noe inspirasjon fra meg
Her er lillemann hos pappaen, og samboer blir sein hjem, slik at jeg tipper jeg lander på......en pakke med NUDLER!!*Huldra* skrev:
Gidder aldri lage noe mat når jeg er alene, er så drittlei av å lage middag da jeg ALLTID må gjøre det.. Samboer er alltid litt sein og ungen er ihjel sulten når han kommer hjem så da må jo jeg ha det klart så fort som mulig.. Så derfor, når jeg er alene, blir det uhyrlig enkelt.. Tviler på du fikk noe inspirasjon fra meg