Middag idag da, folkens?

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Her blir det TIkka Masala, Naanbrød, ris og salat med Ananas:)

Nam!!!
Er på vei til å sende handleliste til mannen... Må bare finne ut hva jeg vil ha :p

Her er vi kjedelige som vanlig, og skal ha hjemmelagde fiskekaker i brun saus med poteter og raspa gulrot. (Laga vårruller så det stod etter i helga da, så da er det greit med litt husmannskost også. );)

Her er vi kjedelige som vanlig, og skal ha hjemmelagde fiskekaker i brun saus med poteter og raspa gulrot. (Laga vårruller så det stod etter i helga da, så da er det greit med litt husmannskost også. );)
Hjemmelagde fiskekaker er da ikke kjedelig?! :D

Hjemmelagde fiskekaker er da ikke kjedelig?! :D
Jooo.. Disse er det!!! Første gangen jeg laga fiskekaker også er jeg så innstilt på å greie alt selv bestandig og sløyfa oppskrifta. Resultat; de blei flate og henger ikke sammen. Et skikkelig trist syn og en skam over alle fiskekaker. Hahaha!! :D:D

Synes det hørtes godt ut, jeg:D

Nam!!!
Er på vei til å sende handleliste til mannen... Må bare finne ut hva jeg vil ha :p

Hahah, ja, var bare og finne ut det først da:p Ikke bare bare det, av og til;):p:D

Fylte pastaputer med kjøttdeig og ostesaus:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Det ble kjøttpølser og blomkålmos her =)
Og mais og paprika ved siden av :D

Blei ikke middag idag, da ingen her er i noen særlig form:( Så blir i morgen istedet!

Ja, prøver å lage så mye som mulig selv:)

Ja, gjør det så langt det lar seg gjøre jeg også, men har ikke tid til og lage absolutt alt selv hver gang! Så flink du er:) Har du oppskrift?:)

Ja, prøver å lage så mye som mulig selv:)
Så flink du er! =)
MEst mulig hjemmelaget her også, jeg synes det er SÅ mye bedre, både på smak og å vite hva man får i seg =)
Har endel svinekjøttdeig i frysen. Har lyst til å lage burgere, men de er best med løk og det tør jeg ikke helt å spise.
Må finne noe annet å ha i :D

Så flink du er! =)
MEst mulig hjemmelaget her også, jeg synes det er SÅ mye bedre, både på smak og å vite hva man får i seg =)
Har endel svinekjøttdeig i frysen. Har lyst til å lage burgere, men de er best med løk og det tør jeg ikke helt å spise.
Må finne noe annet å ha i :D

Det er myyye bedre ja:-) Når vi får skikkelig fryser skal jeg lage større porsjoner og fryse ned til dager man trenger å ha det lettvindt:-)
Hjemmelaget burger er så godt, flott tips, det er lenge siden vi har hatt, det blir fredagsmiddagen tror jeg:-)
Jeg kan heller ikke spise mye løk, hver gang jeg har spist det så har hun blitt grinete.

Back
Topp