Middag idag da, folkens?

Da var Nasse lagt, flott legging i kveld altså, hun sovna ved puppen og det var bare å legge henne rett i senga etterpå. Litt knuffing, men roet seg selv:-) Det er så deilig når vi får en slik fin avslutning på dagen :love7 :love022

Her blei det 3 ulike hjemmelaga pizzaer:) flyet til søstrene mine blei kansellert så pappa kjørte de liksågodt hele veien, så blei han og stemora mi til middag. I tillegg kom ei eldre søster av meg og spiste sammen med oss så vi var 7 stykker til middag:) Hermine er plutselig begynt å bli redd folk og hylte som en stukken gris da det toga inn folk her:eek: ville kun sitte på mitt eller pappan sitt fang, kjempeflott når det kommer familie som vil kosmose på henne:confused:

Her blei det 3 ulike hjemmelaga pizzaer:) flyet til søstrene mine blei kansellert så pappa kjørte de liksågodt hele veien, så blei han og stemora mi til middag. I tillegg kom ei eldre søster av meg og spiste sammen med oss så vi var 7 stykker til middag:) Hermine er plutselig begynt å bli redd folk og hylte som en stukken gris da det toga inn folk her:eek: ville kun sitte på mitt eller pappan sitt fang, kjempeflott når det kommer familie som vil kosmose på henne:confused:
Åh, så bra de kom da, selvom flyet ble kansellert!
Spenstig å lage mat til så mange plutselig :D

Åh, så bra de kom da, selvom flyet ble kansellert!
Spenstig å lage mat til så mange plutselig :D
Sånn sett veldig greit når de skulle fly fra et sted som bare er fire timer med bil unna da;) juksa litt da og kjøpte ferdig pizzabunn som man bare ruller ut på brett og legger fyll på :p tok 15 minutter å tilberede 3 pizzaer:D

Legginga skulle egentlig under mandagstråden:D:D

Smule distre i dag altså:p
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Flink du er:)
Går det bedre med henne nå:):p?
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Jeg tror det blir burgere i morgen.
Blir hjemmedag med ungene uansett, så da har jeg tid :D
Lyst til å lage noen grove brød å ha til også :D

Back
Topp