Da var Nasse lagt, flott legging i kveld altså, hun sovna ved puppen og det var bare å legge henne rett i senga etterpå. Litt knuffing, men roet seg selv
Det er så deilig når vi får en slik fin avslutning på dagen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Åh, så bra de kom da, selvom flyet ble kansellert!Her blei det 3 ulike hjemmelaga pizzaerflyet til søstrene mine blei kansellert så pappa kjørte de liksågodt hele veien, så blei han og stemora mi til middag. I tillegg kom ei eldre søster av meg og spiste sammen med oss så vi var 7 stykker til middag
Hermine er plutselig begynt å bli redd folk og hylte som en stukken gris da det toga inn folk her
ville kun sitte på mitt eller pappan sitt fang, kjempeflott når det kommer familie som vil kosmose på henne
![]()
Sånn sett veldig greit når de skulle fly fra et sted som bare er fire timer med bil unna daÅh, så bra de kom da, selvom flyet ble kansellert!
Spenstig å lage mat til så mange plutselig![]()
Hihi. Bra det gikk bra da =)Legginga skulle egentlig under mandagstråden
Smule distre i dag altså
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Flink du erHer blei det 3 ulike hjemmelaga pizzaerflyet til søstrene mine blei kansellert så pappa kjørte de liksågodt hele veien, så blei han og stemora mi til middag. I tillegg kom ei eldre søster av meg og spiste sammen med oss så vi var 7 stykker til middag
Hermine er plutselig begynt å bli redd folk og hylte som en stukken gris da det toga inn folk her
ville kun sitte på mitt eller pappan sitt fang, kjempeflott når det kommer familie som vil kosmose på henne
![]()