Middag i dag?

Speilegg, karbonader, bacon og salat. Ikke så sunt akkurat, men samboeren ville lage noe raskt siden han skal skifte dekk på bilen og til tannlegen i kveld :)

Idag ble vi bedt på middag til mamsen og da ble det mors hjemmelagede pizza[emoji487][emoji7]

Fiskekaker, poteter med smeltet smør, masse revne gulrøtter.

I dag blir det pasta med hjemmelaget pesto. I morgen blir det grove fiskekaker med pommes frites og råkost. Fant fiskekaker i halvpriskurven :D

I dag blir det oppigjenvarma brennsnut frå i går, noko av det beste eg veit :)

Koker salta lammekjøtt i et par timar, så skjærer eg kjøttet frå beina og fyller på med potet, gulrot, purre, selleri, kålrot, kikerter og kjøttpølser (alt i terninger). Fyller på med vatn ved behov. I går laga vi ei stor panne så litt har komt i fryseren også.

Smakfull og god kjøttsuppe!
Serveres med flatbrød eller godt brød med smør til :)

Høres deilig ut!

Har du prøvd å fylle med fetaost og pesto?
Det også er snadder!! (Men ikkje no når eg er gravid...)

Har prøvd det ja, kjempegodt! Kan jo fint spise det når man er gravid og :)
Med mozzarella er også godt :)

Her er det samboeren som lager det meste av mat for tiden, så best å holde det til fyll han er vant til ;) (har ekstrem kvalme og kaster opp hvis noe lukter :()

Har prøvd det ja, kjempegodt! Kan jo fint spise det når man er gravid og :)
Med mozzarella er også godt :)

Her er det samboeren som lager det meste av mat for tiden, så best å holde det til fyll han er vant til ;) (har ekstrem kvalme og kaster opp hvis noe lukter :()

Er pga kvalme eg ikkje klarer pesto ;)
Samboeren min også lager det meste av maten, eg kastar ikkje opp men vert som regel kvalm av matlukta og dermed forsvinn matlysta..

I går spiste jeg betasuppe med ekstra poteter og pølsebiter.

I dag har jeg ikke bestemt meg. Dritsliten. Mulig det bare blir ostesmørbrød.

Back
Topp