Middag i dag?

Ceccii86

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Så en del av de andre gruppene hadde en slik tråd, og det kan jo være greit å få litt inspirasjon fra andre [emoji4]

Så... hva skal du ha til middag i dag?

Vi skal ha ovnsbakt laks med potetmos og mangosalat.

Hørtes godt ut. Vi skal ha hjemmelaga ertesuppe med baconbiter.

Vet ikke helt. Sjelden lyst på middag. I går spiste jeg brødskiver med banan. [emoji14]

Bali kyllinggryte med ris og salat.

Å så smart! Jeg sliter med å komme på noe å lage- så her kan jeg hente inspirasjon [emoji4][emoji4]
Hos oss blir det idag grove fiskekaker, stekt potet og grønnsaker.. ikke akkurat noen favoritt, men [emoji13]

Sånne tråder liker jeg [emoji16] er så matlei om dagen, trenger all den inspirasjonen jeg kan få!
Kylling i wrap med salat hørtes veldig godt ut, sender handleliste til mannen nå [emoji16]

Her blir det baguette med kyllingsalat, ost og tomat [emoji7]

Spiste på mcdonald's før i dag. Og i kveld skal jeg spise ostesmørbrød. Ikke det sunneste, men godt. :)

Så en del av de andre gruppene hadde en slik tråd, og det kan jo være greit å få litt inspirasjon fra andre [emoji4]

Så... hva skal du ha til middag i dag?

Vi skal ha ovnsbakt laks med potetmos og mangosalat.

Jeg taklet ikke lukten av fisken. Så ble spagetti med kjøttboller og tomatsaus istedet [emoji23] får satse på laks i morgen istedet...

Jeg taklet ikke lukten av fisken. Så ble spagetti med kjøttboller og tomatsaus istedet [emoji23] får satse på laks i morgen istedet...

Huff da! Sånn var jeg forrige svangerskap. I morgen skal vi ha koteletter, så blir det grøt på torsdag. Har så melkedilla!

Idag har vi hatt hjemmelaga hamburger (til og med hjemmelaga brød[emoji847]) Godt med en fridag og har tid til litt ordentli middag[emoji119]

Back
Topp