Må svare her også da så blir det en post til Hehehe
Syns bare det var litt morsomt at svaret lå på skjult, folk utenfra som snikleser må da lure fælt på jeg har på tacoen? [emoji38][emoji851]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må svare her også da så blir det en post til Hehehe
Haha! Ja, det blir nok den store snakkisen på bv framover!Syns bare det var litt morsomt at svaret lå på skjult, folk utenfra som snikleser må da lure fælt på jeg har på tacoen? [emoji38][emoji851]
Vad har dere haft till middag idag?
Vad har dere haft till middag idag?
Ja, er du gæern! Du kan jo hi andre tips til hva de kan prøve på tacoenSyns bare det var litt morsomt at svaret lå på skjult, folk utenfra som snikleser må da lure fælt på jeg har på tacoen? [emoji38][emoji851]
FredagstacoI dag ble det taco [emoji39][emoji39]
Hva har du på hjemmelaget pizza?Vi skal ha hjemmelaga pizza [emoji39][emoji39]
Hva har du på hjemmelaget pizza?
Lager du potetstappe selv eller poseHer ble det pølser og potetmos, da mannen hadde bilen og orket ikke gå i regnværet så tok det vi hadde tilgjengelig
Så gott. Vad har du på pizza?Vi skal ha hjemmelaga pizza [emoji39][emoji39]
Så gott. Vad har du på pizza?
Til vanlig lager jeg potetmos, men i dag tok jeg bare en pose vi hadde liggendeLager du potetstappe selv eller pose
Ohh ja ælskar hjemmelaget potetmos. Fløtesaus kjøttboller og lingon tillTil vanlig lager jeg potetmos, men i dag tok jeg bare en pose vi hadde liggende
Fredagstaco
Som henta rett frå ikea! Haha!Ohh ja ælskar hjemmelaget potetmos. Fløtesaus kjøttboller og lingon till