Middag i dag

Ååå, hva er flettepizza? :D
D lurer jeg og på :)
Blir vel litt som en calezone, jeg lagde første gang etter en oppskrift på godt.no: http://www.godt.no/#!/oppskrift/1982/innbakt-pizza-flettepizza-med-kjoettdeig, men det kan jo varieres like mye som vanlig pizza.

e7380e28ca9ffb5765dc4e35dafd2df9.jpg

Jeg tenker fordelen med flettedelen er at det er lettere å oppbevare pølse/brødformet pizza i fryseren (sammenlignet med flere flate store pizzaer). Sikkert supert å ha litt liggende i frysern til tiden fremover ;)

Blir vel litt som en calezone, jeg lagde første gang etter en oppskrift på godt.no: http://www.godt.no/#!/oppskrift/1982/innbakt-pizza-flettepizza-med-kjoettdeig, men det kan jo varieres like mye som vanlig pizza.

e7380e28ca9ffb5765dc4e35dafd2df9.jpg

Jeg tenker fordelen med flettedelen er at det er lettere å oppbevare pølse/brødformet pizza i fryseren (sammenlignet med flere flate store pizzaer). Sikkert supert å ha litt liggende i frysern til tiden fremover ;)
Så lurt! Og det så kjempe godt ut!! Selv om det sikkert bare er formen som er forandra :p må prøves!! :-)

Har planer om at mannen skal lage hamburger til meg. Den han lagde forrige gang var så fantastisk god :p

Det er det eneste jeg ikke klarer i svangerskapet.. Bare tanken på burger gjør meg uvel :p Sikkert fordi vi spiste det da jeg nylig var blitt gravid, og var dårlig i den perioden ;)

I dag ble det ingen middag. Har spist en banan i dag. Er så matlei og blir så utrolig kvalm hvis jeg spiser bare for å spise.

Men ungene fikk grøt. Det er det beste de vet. Hver gang de skal få velge så sier de grøt og vær så snill kan vi få grøt.

Jeg hadde ovnsbakt marinert laks med avokadosalat fra godfisk.no i dag. Nydelig! :D

Jeg sov bort hele ettermiddagen og kvelden, så mannen lagde burger til meg idag og :p

Forrige svangerskap taklet jeg ikke burger eller fastfood generelt.

Igår hadde vi hamburger, i dag hadde vi mølje og imorgen blir det seibiff vist mannen kommer seg på havet før stormen :)

Back
Topp