Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er tacokake?Tacokake![]()
Spiste potetmos og grønnsaker nå. (Amerikansk blanding). Snakk om kjedelig mat! Men akkurat nå var det det eneste som funket. Smakte akkurat passe lite.Men så, rett etter jeg hadde spist så jeg på Big Bang Theory og der sier Sheldon at potetmos inneholder stivelse som er bra mot kvalme fordi det absorberer væske i magen. Yay for riktig matvalg! :-D
Vi hadde potetmos her en dagen, det var faktisk veldig greit. Må være derfor daSpiste potetmos og grønnsaker nå. (Amerikansk blanding). Snakk om kjedelig mat! Men akkurat nå var det det eneste som funket. Smakte akkurat passe lite.Men så, rett etter jeg hadde spist så jeg på Big Bang Theory og der sier Sheldon at potetmos inneholder stivelse som er bra mot kvalme fordi det absorberer væske i magen. Yay for riktig matvalg! :-D
Akkurat sånn har jeg det også. Pleier aldri å bestille vegetar ute f.eks, for føler det er bortkastede penger å bestille bare grønt (hehe, meat lover!Herlig! Digger BIg bang theory
Ble nachos i stede, fikk i meg en delmen ble med masse grønt oppå, da gikk det lettere. Kjenner jeg har smaken av karbonadedeigen øverst i halsen.. Spy.. Håper jeg ikke kaster opp da, tror ikke det smaker like godt på veien opp
![]()
Sikkert!Vi hadde potetmos her en dagen, det var faktisk veldig greit. Må være derfor da![]()
![]()
Hva er tacokake?