Middag i dag?

ALN89

Forumet er livet
Vi skal ha taco :D høres såå godt ut, men av erfaring frister det ikke så mye når maten står på bordet... :( Hehe :)

Jeg er så kvalm at jeg spiser minimalt, samtidig som jeg fyser noe vannvittig :p her blir det da hjemmelaget pizza, som jeg er veldig glad i, så satser vi på at jeg får beholde den :p

Vi hadde taco igår, samboeren som maste om det.. jeg er ikke så glad i taco, men med mye grønt og all den friske smaken så gikk det mye bedre enn mye annet vi har prøvd :) får jo ikke ned så mye om gangen, men det holdt seg nede også :)

Jeg sliter med kjøtt. Men Taco vegetar høres bra ut :) synes alt er best i vegetar for tiden ;)

Her blir det vel thaiinspirert mat av noe slag. Må finne ut hva jeg orker å lage...

Bakt potet her i dag, og ingen ting frister. Var godt med taco salat i går, beste jeg spiste denne uken og ble stapp mett av lite :)

Spiste potetmos og grønnsaker nå. (Amerikansk blanding). Snakk om kjedelig mat! Men akkurat nå var det det eneste som funket. Smakte akkurat passe lite. :-P Men så, rett etter jeg hadde spist så jeg på Big Bang Theory og der sier Sheldon at potetmos inneholder stivelse som er bra mot kvalme fordi det absorberer væske i magen. Yay for riktig matvalg! :-D

Spiste potetmos og grønnsaker nå. (Amerikansk blanding). Snakk om kjedelig mat! Men akkurat nå var det det eneste som funket. Smakte akkurat passe lite. :-P Men så, rett etter jeg hadde spist så jeg på Big Bang Theory og der sier Sheldon at potetmos inneholder stivelse som er bra mot kvalme fordi det absorberer væske i magen. Yay for riktig matvalg! :-D

Herlig! Digger BIg bang theory :D
Ble nachos i stede, fikk i meg en del :D men ble med masse grønt oppå, da gikk det lettere. Kjenner jeg har smaken av karbonadedeigen øverst i halsen.. Spy.. Håper jeg ikke kaster opp da, tror ikke det smaker like godt på veien opp :p

Vi hadde potetmos her en dagen, det var faktisk veldig greit. Må være derfor da :D :p

Herlig! Digger BIg bang theory :D
Ble nachos i stede, fikk i meg en del :D men ble med masse grønt oppå, da gikk det lettere. Kjenner jeg har smaken av karbonadedeigen øverst i halsen.. Spy.. Håper jeg ikke kaster opp da, tror ikke det smaker like godt på veien opp :p
Akkurat sånn har jeg det også. Pleier aldri å bestille vegetar ute f.eks, for føler det er bortkastede penger å bestille bare grønt (hehe, meat lover! :-P ), men i går bestilte jeg meg en wrap med kylling i, og etter noen biter måtte jeg pille ut all kyllingen før jeg kunne spise videre. Så heretter blir det mye vegetar på meg. Føler også at kjøttet ligger øverst i halsen og gjør meg kvalm.

Her blir det straks pasta blandet i pesto med kyllingbiter. Gleder meg tilogmed!! :)

Hva er tacokake?

Noe snadder ☺️ noen kaller det sikker for tacotårn.
Steker kjøttdeig/karbonadedeig. Har i tacokrydder vann og tacosaus. Legger en stor tacolefse i bunnen på en rund kakeform, så et tynt lag med creme fraiche så litt fyll. Så en ny lefse... Forsett lagvis avslutt med fyll og ost på toppen ☺️ Serveres som en kake med kakespad ☺️☺️☺️

Var på middag og fikk servert en helt fantastisk risotto, med "tørre" rundstykker til. Smakte at det var godt, men er ikke mye som vil ned før jeg er kvalm IGJEN :p

var på jobb i går kveld, der ble det lasagne til felles kvelds/middah :) Klarer spise det meste, men er konstant kvalm x)

Back
Topp