Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er tacokake?Tacokake
Spiste potetmos og grønnsaker nå. (Amerikansk blanding). Snakk om kjedelig mat! Men akkurat nå var det det eneste som funket. Smakte akkurat passe lite. Men så, rett etter jeg hadde spist så jeg på Big Bang Theory og der sier Sheldon at potetmos inneholder stivelse som er bra mot kvalme fordi det absorberer væske i magen. Yay for riktig matvalg! :-D
Vi hadde potetmos her en dagen, det var faktisk veldig greit. Må være derfor daSpiste potetmos og grønnsaker nå. (Amerikansk blanding). Snakk om kjedelig mat! Men akkurat nå var det det eneste som funket. Smakte akkurat passe lite. Men så, rett etter jeg hadde spist så jeg på Big Bang Theory og der sier Sheldon at potetmos inneholder stivelse som er bra mot kvalme fordi det absorberer væske i magen. Yay for riktig matvalg! :-D
Akkurat sånn har jeg det også. Pleier aldri å bestille vegetar ute f.eks, for føler det er bortkastede penger å bestille bare grønt (hehe, meat lover! ), men i går bestilte jeg meg en wrap med kylling i, og etter noen biter måtte jeg pille ut all kyllingen før jeg kunne spise videre. Så heretter blir det mye vegetar på meg. Føler også at kjøttet ligger øverst i halsen og gjør meg kvalm.Herlig! Digger BIg bang theory
Ble nachos i stede, fikk i meg en del men ble med masse grønt oppå, da gikk det lettere. Kjenner jeg har smaken av karbonadedeigen øverst i halsen.. Spy.. Håper jeg ikke kaster opp da, tror ikke det smaker like godt på veien opp
Sikkert! jeg er egentlig ikke noe glad i potetmos for synes det er så kjedelig, men et vel det som gjør det ok nå daVi hadde potetmos her en dagen, det var faktisk veldig greit. Må være derfor da
Hva er tacokake?