Middag i dag

I dag var det hjortestek, kokte poteter og salat :)
Forskjellige kaker og konfekt til dessert. :D Vi har vært i familieselskap og feiret min fars bursdag :)

I morgen blir det biff med potetbåter og et eller annet jeg finner på. :p

Idag blir det lettvint middag. Kyllingfilet på en seng av tomatbønner og chili inn i ovnen :)

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!

Tror det må bli kjøttdeig og spagetti idag. Jeg har så lyst på tomatsaus for tiden! :p

Fersk suppe med masse rotgrønnsaker og saltet svinekjøtt :D var sykt deilig!!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Ostesnitsel, hjemmelagde potetbåter, stekte grønnsaker og fløtesaus

ImageUploadedByBV Forum1410197122.586039.jpg
Samboeren overasket med god middag i dag <3 Lammesteik med fløtegratinerte poteter, sopp og stekte grønnsaker. Nam !! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kyllingsnadder (kyllingfilet skjært i biter, paprika, løk og sjampinjong), hjemmelagde potetbåter og kyllingsaus. Skulle gjerne hatt en salat ved siden av men orker ikke kjøpe inn siden vi fortsatt er uten kjøleskap.

Blir nok å bruke opp noe fisk som ligger i fryseren i dag :) Og vaniljekesam med nøtter og frukt og honning til dessert :D

Idag er jeg alene med de 3 guttene mine så da blir det enkel og barnevennlig middag. Tomatsuppe med makaroni og kjøttboller med loff til.
Jeg skal lage meg pitabrød med løvstek, salat, mais og rømme så snart de er i seng for det har jeg hatt lyst på i dagevis :)

Svenske kjøttboller, potetstappe, fløtesaus og nyrørte tyttebær :-)

Her ble det hjemmelagde kyllingkarbonader, som igjen ble til innbakt hamburger :) kjempe godt .

ImageUploadedByBV Forum1410363984.845230.jpg

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!

Back
Topp