Middag i dag

Jegergryte med strimlet svinekjøtt og bacon, hjemmelaget potetmos, tyttebærsyltetøy og hvitløksbaguetter

28.12.14 <3

Siden vi er på ferie i Athen, blir det nok noe gresk ja :D

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

På torsdager er vi alltid innom og spiser hos mamma, på vei hjem fra svømminga. Det er deilig å slippe å bestemme og lage mat en dag:)

På torsdager er vi alltid innom og spiser hos mamma, på vei hjem fra svømminga. Det er deilig å slippe å bestemme og lage mat en dag:)

Heldig! Skulle ønske mine foreldre ikke bor 160 mil unna :p blir litt langt å dra på middag :p

28.12.14 <3

Tror det blir grønnssaksuppe idag :) med pølse.

25 uker <3

Tror det går mot torsk med pesto. Noe grønnsaker og potet til. Ikke særlig fantasifull i dag kjenner jeg:p

Sent from my iPad using BV Forum

Syns dette er så bra tråd! Deilig å få litt tips så man både slipper å spise det samme hele tiden, men også syns jeg det er litt pesete å skulle finne på noe hver dag også:(

Fiske grateng ❤️ :P

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Javel damer?? Hva blir det til middag hos Desmeber rugerene i dag??? Her blir det FÅR I KÅL ❤️❤️ JIPPI!!

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Idag blir det hjemmelaget chop suey, det er så fantastisk godt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hjemmelaget pizza, "Old Style" kiddo synes mormors pizza er så god, så da blir det sånn:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Idag har vi spist løvstek med chips og bernaisesaus. (Jeg har hatt fløtegratinerte poteter til)

Ovnsstekt kyllingfilet med hjemmelaget karrisaus, ris og stekte grønnsaker

Back
Topp