Lilla-87
Forumet er livet
Åh, hjort er nok det beste kjøttet jeg får. Men reinsdyr blir for stramt på smaken ja.Ha ha, hopper på flyet nå jeg dahe he, men drar igjen i morgen, for liker ikke villtkjøtt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, hjort er nok det beste kjøttet jeg får. Men reinsdyr blir for stramt på smaken ja.Ha ha, hopper på flyet nå jeg dahe he, men drar igjen i morgen, for liker ikke villtkjøtt
![]()
Hehe.. Veldig greit å få mat servert ja.Det er mye godt kjøtt altså!
Vi spiser lite vilt, men elsker å få det servert![]()
Åh, hjort er nok det beste kjøttet jeg får. Men reinsdyr blir for stramt på smaken ja.![]()
Smaken er som baken, delt i to veittu.Ekke mye glad i det, har virkelig prøvd og like det, men går ikke for min del![]()
Heldige oss!Apropos!!
Jeg får hjortestek i morgen ;-D
Ja som jeg gleder meg!Heldige oss!![]()
Smaken er som baken, delt i to veittu.![]()
Ja, jeg veit, men skulle ønske jeg likte det![]()
Det er sant!Man kan ikke like alt![]()
vi hadde pølsefest i går3 typer pølser, grove og fine brød + lomper. Og som tilbehør parmesan, paprika, tomat, soltørka tomat, sylteagurk, løk, potetsalat, hvitløksdressing, mais, avocado og ketchup og sennep
![]()
vi hadde pølsefest i går3 typer pølser, grove og fine brød + lomper. Og som tilbehør parmesan, paprika, tomat, soltørka tomat, sylteagurk, løk, potetsalat, hvitløksdressing, mais, avocado og ketchup og sennep
![]()
Er veldig lite begeistra for pølser, men om jeg skal velge noe så blir det baconpølse.Noe for en hver
Hva slags pølser liker dere best?
jeg er veldig glad i krydderpølser, lammepølser, vossakorv o.l. Pølser med mye kjøtt og mye smak!Noe for en hver
Hva slags pølser liker dere best?
MOAHAHHA! Folk sørpå altså, rein er jo beste sort kjøtt!Åh, hjort er nok det beste kjøttet jeg får. Men reinsdyr blir for stramt på smaken ja.![]()
Jeg fikk det sikkert ikke tilberedt på riktig måte.. Får smake igjen snart.MOAHAHHA! Folk sørpå altså, rein er jo beste sort kjøtt!![]()
mmm, vi skal ha ytrefilet av rein i påska
![]()