Middag fredag

Det er mye godt kjøtt altså!
Vi spiser lite vilt, men elsker å få det servert ;)

Det er mye godt kjøtt altså!
Vi spiser lite vilt, men elsker å få det servert ;)
Hehe.. Veldig greit å få mat servert ja.:D Vi har jo tilgang på hjortekjøtt hjemmefra, og da spiser vi mer av det også. Veldig vanlig kjøtt i disse trakter..:)

Åh, hjort er nok det beste kjøttet jeg får. Men reinsdyr blir for stramt på smaken ja.:)

Ekke mye glad i det, har virkelig prøvd og like det, men går ikke for min del:)

Apropos!!
Jeg får hjortestek i morgen ;-D

vi hadde pølsefest i går :D 3 typer pølser, grove og fine brød + lomper. Og som tilbehør parmesan, paprika, tomat, soltørka tomat, sylteagurk, løk, potetsalat, hvitløksdressing, mais, avocado og ketchup og sennep :D

vi hadde pølsefest i går :D 3 typer pølser, grove og fine brød + lomper. Og som tilbehør parmesan, paprika, tomat, soltørka tomat, sylteagurk, løk, potetsalat, hvitløksdressing, mais, avocado og ketchup og sennep :D

Å herlige, det er snadder:-)

Noe for en hver
Hva slags pølser liker dere best?

Liker kjøttpølser best jeg, men mest mulig kjøtt i!!

Noe for en hver
Hva slags pølser liker dere best?
jeg er veldig glad i krydderpølser, lammepølser, vossakorv o.l. Pølser med mye kjøtt og mye smak! :D MEN synes utvalget er så umåtelig dårlig på vinteren o_O Om sommeren bugner det med ulike pølsetyper i butikken, mens på vinteren må man til slakteren og betale mer enn for indrefilet per kg :eek:

Åh, hjort er nok det beste kjøttet jeg får. Men reinsdyr blir for stramt på smaken ja.:)
MOAHAHHA! Folk sørpå altså, rein er jo beste sort kjøtt! :p :D mmm, vi skal ha ytrefilet av rein i påska :rolleyes:

Back
Topp