Middag fredag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hjelp, kom med tips. Hva skal dere ha i dag?
Jeg kjenner jeg er litt gretten i dag og orker ikke å tenke :p

Vi skal ha nakkekoteletter i dag. Ikke særlig spennende, men jeg digger det!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Men det er jo godt da =)
Den beste måten jeg kan tilberede det på er nærmere to timer i ovnen, men mengder av smør ;)
Det blir veldig mørt!! Lav varme da,

Jeg skal gjøre som jeg pleier når jeg er alene, det blir pizza på døra laughing7 :rolleyes:
I morgen er vi invitert på saltkjøtt og potetball middag til pappa, men han bor to timers kjøring unna så vet ikke om mannen er i form til det i morgen.
Men jeg fikk middagsinvitasjonen jeg skrev jeg ønsket meg et sted her hehe :angel4

Pizza på døra er ok innimellom da :D
Gutta vil sikkert ha hjemmelaget pizza eller taco i dag, tenker jeg. TYpisk fredagsmat her hos oss :D

Ja det er godt:-)
Men det slår ikke hjemmelaget pizza:p

Vi skal ha italiensk gryterett (toro). Ikke min manns favoritt, men jeg er veldig glad i det. Har baguetter til.

Vi skal ha italiensk gryterett (toro). Ikke min manns favoritt, men jeg er veldig glad i det. Har baguetter til.

Åh. Jeg tåler ikke det jeg.
Det er veldig mye tomatpulver i det, og jeg får kjempefort mengder av munnsår (after/munnskold) av det pulveret!
Det er et par år siden sist vi hadde slike poser.

Åh. Jeg tåler ikke det jeg.
Det er veldig mye tomatpulver i det, og jeg får kjempefort mengder av munnsår (after/munnskold) av det pulveret!
Det er et par år siden sist vi hadde slike poser.
Å så dumt. Mannen min får after om han bruker annen tannkrem enn zendium (tror jeg den heter den vi bruker)

Å så dumt. Mannen min får after om han bruker annen tannkrem enn zendium (tror jeg den heter den vi bruker)

Ja jeg bruker kun zendium, men merker det av f.eks tomatpulver også. Kan få heftige utbrudd.

Huff er så dumt det der. Har aldri hatt det selv, men forstår det er veldig ubehagelig.

Det er utrolig vondt.
Men av en eller annen merkelig grunn ble det bedre da jeg kuttet ut sukker.
Så i de periodene jeg spiser lite eller ikke noe sukker, tåler jeg mer :o

Det er utrolig vondt.
Men av en eller annen merkelig grunn ble det bedre da jeg kuttet ut sukker.
Så i de periodene jeg spiser lite eller ikke noe sukker, tåler jeg mer :o
Godt du vet litt hva du kan gjøre for å unngå det da.

Vi skal ga beef tikka. Vi tester rema 1000 sine oppskrifter for tiden for vi var matlei og trenger nye input :-)

Vi skal ga beef tikka. Vi tester rema 1000 sine oppskrifter for tiden for vi var matlei og trenger nye input :-)
Jeg bruker Rema1000app'n mye! Masse gode oppskrifter der. Beef tikka har jeg ikke prøvd enda men..

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Her skal vi ha mørbradbiff m stekte løk i fløtesaus.

Her blir det kinamat :p
Gutta reiste på bading, så bestiller vi når de er ferdige så de får hentet på vei hjem :D

Back
Topp