Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja det er godt
Men det slår ikke hjemmelaget pizza![]()
Vi skal ha italiensk gryterett (toro). Ikke min manns favoritt, men jeg er veldig glad i det. Har baguetter til.
Å så dumt. Mannen min får after om han bruker annen tannkrem enn zendium (tror jeg den heter den vi bruker)Åh. Jeg tåler ikke det jeg.
Det er veldig mye tomatpulver i det, og jeg får kjempefort mengder av munnsår (after/munnskold) av det pulveret!
Det er et par år siden sist vi hadde slike poser.
Å så dumt. Mannen min får after om han bruker annen tannkrem enn zendium (tror jeg den heter den vi bruker)
Huff er så dumt det der. Har aldri hatt det selv, men forstår det er veldig ubehagelig.Ja jeg bruker kun zendium, men merker det av f.eks tomatpulver også. Kan få heftige utbrudd.
Huff er så dumt det der. Har aldri hatt det selv, men forstår det er veldig ubehagelig.
Godt du vet litt hva du kan gjøre for å unngå det da.Det er utrolig vondt.
Men av en eller annen merkelig grunn ble det bedre da jeg kuttet ut sukker.
Så i de periodene jeg spiser lite eller ikke noe sukker, tåler jeg mer![]()
Jeg bruker Rema1000app'n mye! Masse gode oppskrifter der. Beef tikka har jeg ikke prøvd enda men..Vi skal ga beef tikka. Vi tester rema 1000 sine oppskrifter for tiden for vi var matlei og trenger nye input![]()
Vi skal ga beef tikka. Vi tester rema 1000 sine oppskrifter for tiden for vi var matlei og trenger nye input![]()
Her skal vi ha mørbradbiff m stekte løk i fløtesaus.