micro..

Fride :)

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Er det bare ferdigblanda mme man kan varme i micro, ikke pulverblandingen?
Hvis man har laget den litt på forhånd og den har blitt kald.. [:)]

sant [8D]

Men du kan jo alltid kokeferdig vannet å helle på flaskene og varmedet i mirkroen når du trenger det [:)] Går mye fortere enn å koke vann hele tiden [;)]

jeg skjønner heller ikke helt hvorfor... er det slik at den ferdigblanda ikke inneholder noe en kan "ødelegge" v å putte den i micro? altså at den ikke burde brukes annet enn til turer osv?

jeg  varmer vannet i micro så tar jeg i pulveret jeg...
men varmer den ikke opp igjen...

ellers er jeg ingen mme ekspert... har til nå gitt 3 flasker

ORIGINAL: jente_88

sant [8D]

Men du kan jo alltid kokeferdig vannet å helle på flaskene og varmedet i mirkroen når du trenger det [:)] Går mye fortere enn å koke vann hele tiden [;)]

hey hey du er smart du [8D][:D][:D]

hvorfor kan ikke den andre tas i micron??
det har alltid jeg gjort,bare hørt at mm ikke skal i micron

eeh jo, pulver blandingen kan i micro altså, det er kun mm som ikke kan i micro..

Jeg lager altid klar noen flasker med mme som jeg setter i kjøleskapet. De varmes fortløpende i micro... går så fint atte [;)]

ORIGINAL: Sigourney

sååå hva ble konklusjonen her egentlig? [8D]

ingen konklusjon (som i mange andre spm). Gjør det du tror er greit [:)]

Varmer mme med vann og pulver i micro [:)][:)]

ORIGINAL: MammaMia98

Jeg lager altid klar noen flasker med mme som jeg setter i kjøleskapet. De varmes fortløpende i micro... går så fint atte [;)]

samme gjør jeg

ORIGINAL: *Tøtta81*

eeh jo, pulver blandingen kan i micro altså, det er kun mm som ikke kan i micro..

signe denne....

men dere som har hørt man IKKE skal gjøre det, hva var begrunnelsen?

De har nok lest på pakken. Instruksjonen der er laget for hele verden - også uland hvor tilgang på kjøling osv er annerledes. Selv nyfødtintensivavdelinger her til lands blander større mengder som de varmer opp etterhvert. Så da duger det sikkert for våre "store" babisser også [;)]

ORIGINAL: Nemina

hvorfor kan ikke den andre tas i micron??
det har alltid jeg gjort,bare hørt at mm ikke skal i micron

det har jeg og hørt.... koker som regel vann på forhånd og varmer det i mikroen og har i pulver etterpå. men har hendt jeg har stappa alt inni..... jeg trudde det var mm som IKKE sku varmes der[8|]

De har nok lest på pakken. Instruksjonen der er laget for hele verden - også uland hvor tilgang på kjøling osv er annerledes. Selv nyfødtintensivavdelinger her til lands blander større mengder som de varmer opp etterhvert. Så da duger det sikkert for våre "store" babisser også [;)]

varmer de i micro?

varmer de i micro?

Det tviler jeg på. for de gir så små mengder, at melka blir vel for raskt varm...

Back
Topp