Tusen takk <3 håper jeg får komme inn til ul i morgen <3
Ja og håper det er ett bankende hjerte der <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk <3 håper jeg får komme inn til ul i morgen <3
Her går det ikke så bra, helt sikker nå på at jeg har mista, skal til legen fredag og få bekrefta det..Okeihvordan går det med deg nå?. Jeg har blødd litt gjennom helga, men ikke mye.. Jeg krysser fingrene og håper. Men tviler sterkt. Skal ringe til privatklinikken i morgen siden jeg ikke fikk kommet på sykehuset for å ta en ultralyd. Ja det et første gangen jeg er gravid
![]()
Håper du får komt deg på ul så du hvertfall får vite! Det verste er å gå å ikke vite og bekymre seg... Krysser fingrene <3Ja jeg har blødd litt gjennom helga, men egentlig veldig lite, så jeg lurer på hva som egentlig skjer. Men skal ringe til privatklinikken i morgen, da jeg ikke fikk kommet inn på sykehuset.Krysser fingrene <3
Tusen takk for mange gode ord fra alle, skal holde dere alle oppdatert <3 håper det går bra med dere alle.
Her går det ikke så bra, helt sikker nå på at jeg har mista, skal til legen fredag og få bekrefta det..
Men håper det går bra med deg og spira di, og at du får se ett bankende hjerte♥
Dumt å høre at flere blør.
Jeg har blødd siden torsdag, dagen før positiv test. Og jeg blør fortsatt. Rosa og rødt. Av og til en del på papiret og av og til lite. Varierer veldig. Men tok en test til idag og hcg har økt fra fredag til idag. Tenkte å dra til lege imorgen slik at vi kan holde øye med hcg stigningen.
Håper det går fint for dere begge <3
Håper spiren klorer seg fast <3
Masse lykke til.Håper virkelig at spiren klorer seg fast hos deg også <3 Positivt at hcg har økt, og håper det vil fortsette og øke
Tusen takk <3 Krysser fingrene for at jeg får komme inn på tidlig UL i morra og at jeg får se ett bankende hjerte <3

Skjønner godt det er slitsomt å vente - lykke til!Har fått time til UL i morgen. Kan ikke tiden gå litt fortere da. Huff
Da kommer jeg fra ultralyd, der fikk jeg se ett bankende hjerte 160 slag i minuttet <3 syv uker på vei i dag <3
Da kommer jeg fra ultralyd, der fikk jeg se ett bankende hjerte 160 slag i minuttet <3 syv uker på vei i dag <3
nå ble jeg så glad
Såå bra! Gratulerer så myeDa kommer jeg fra ultralyd, der fikk jeg se ett bankende hjerte 160 slag i minuttet <3 syv uker på vei i dag <3
Herlighet, nå ble jeg glad på dine vegner!Da kommer jeg fra ultralyd, der fikk jeg se ett bankende hjerte 160 slag i minuttet <3 syv uker på vei i dag <3