Mest sannsynlig SA :(

Okei :) hvordan går det med deg nå?. Jeg har blødd litt gjennom helga, men ikke mye.. Jeg krysser fingrene og håper. Men tviler sterkt. Skal ringe til privatklinikken i morgen siden jeg ikke fikk kommet på sykehuset for å ta en ultralyd. Ja det et første gangen jeg er gravid :)
Her går det ikke så bra, helt sikker nå på at jeg har mista, skal til legen fredag og få bekrefta det..
Men håper det går bra med deg og spira di, og at du får se ett bankende hjerte :-)

Ja jeg har blødd litt gjennom helga, men egentlig veldig lite, så jeg lurer på hva som egentlig skjer. Men skal ringe til privatklinikken i morgen, da jeg ikke fikk kommet inn på sykehuset. :( Krysser fingrene <3

Tusen takk for mange gode ord fra alle, skal holde dere alle oppdatert <3 håper det går bra med dere alle.
Håper du får komt deg på ul så du hvertfall får vite! Det verste er å gå å ikke vite og bekymre seg... Krysser fingrene <3

Dumt å høre at flere blør.
Jeg har blødd siden torsdag, dagen før positiv test. Og jeg blør fortsatt. Rosa og rødt. Av og til en del på papiret og av og til lite. Varierer veldig. Men tok en test til idag og hcg har økt fra fredag til idag. Tenkte å dra til lege imorgen slik at vi kan holde øye med hcg stigningen.

Håper det går fint for dere begge <3
Håper spiren klorer seg fast <3

Vedlegg

• Screenshot_2016-04-24-19-17-00.png
    Screenshot_2016-04-24-19-17-00.png
    940,4 KB · Visninger: 52
Her går det ikke så bra, helt sikker nå på at jeg har mista, skal til legen fredag og få bekrefta det..
Men håper det går bra med deg og spira di, og at du får se ett bankende hjerte :)

Huff. Det var ikke noe kjekt å høre <3 masse stor klem til deg <3 Tusen takk:)

Dumt å høre at flere blør.
Jeg har blødd siden torsdag, dagen før positiv test. Og jeg blør fortsatt. Rosa og rødt. Av og til en del på papiret og av og til lite. Varierer veldig. Men tok en test til idag og hcg har økt fra fredag til idag. Tenkte å dra til lege imorgen slik at vi kan holde øye med hcg stigningen.

Håper det går fint for dere begge <3
Håper spiren klorer seg fast <3

Håper virkelig at spiren klorer seg fast hos deg også <3 Positivt at hcg har økt, og håper det vil fortsette og øke:)
Tusen takk <3 Krysser fingrene for at jeg får komme inn på tidlig UL i morra og at jeg får se ett bankende hjerte <3

Krysser fingrene for at spiren sitter godt fast <3

Da kommer jeg fra ultralyd, der fikk jeg se ett bankende hjerte 160 slag i minuttet <3 syv uker på vei i dag <3
Herlighet, nå ble jeg glad på dine vegner! :D Så bra! ❤

Back
Topp