Mest irrirende ting altså....(trenger tips mot trøskedritt...)

Oi, er det sant???

Gift med forumet
Nå har vi alltså fått trøske tilbake, er vel 14 dager siden vi slutte med Mycostatin, da var flaska tom og alt var fryd og gammern[;)]
 
Så hva skal jeg prøve nå? Tydeligvis så hjelper ikke det middelet her, smørt puppa med canesten og det middelet, kokt smokker og pumpe både seint og tidlig....byttet ammeinnlegg hele døgnet (og er blitt en mega utgift[:@]) men ingenting hjelper....
 
Så hvilken kjerringråd har dere damer?
 
Svirr så voldsomt på puppa, noen små sår også....
 
Har ikke hatt sopp selv verken under sv.skapet fødselen el nå etterpå....ikke har jeg tatt antibiotika heller....som er 2 av grunnen som man får dette drittet.....[:@]
 
 
ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

mycostantin hjalp ikke særlig her.. så det gikk ikke bort før vi begynte med krystallfiolett. smurte vaselin på leppa hennes (slik at hun slapp å få blå lepper), og tok en q-tips og smurte inn hele tunga, ganen og innvendige kinn på kvelden. så fikk puppene mine samme behandling. gikk med blåe brystvorter i 8 dager så var trøska borte og kom aldri tilbake[:)]


 
Hvor får man tak i dette?
 
ORIGINAL: gravide lille nupp

ei vennine brukte farris

på q tips, og smurte tungen..

 
prøvde det sist før jeg fikk medisin[;)] Takk for tipset uansett[;)]
 
farris brukte vi. smørte på med q-tip. funker som bare det[:D]
 
Vi holdt på med trøske i mange måneder vi. Herk å bli kvitt det.Men be borte etterhvert med mycostaitnen. Men det er skikkelig[:'(][:@][:'(]

Har ingen tips eller råd annet enn i fortsette med det du gjør. Og vær NØYE.

Lykke til![;)]
 
Back
Topp